dc.contributor.advisor | Romenkova, Valentīna | |
dc.contributor.author | Suveizda, Zinta | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:06:04Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:06:04Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 99225 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68044 | |
dc.description.abstract | Darba autore. Zinta Suveizda Darba tēma. Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmju pilnveides iespējas ar rotaļu elementu palīdzību. Darba mērķis. Izpētīt jaunāka pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmju pilnveides iespējas ar rotaļu elementu palīdzību. Teorētiskā daļa. Tiek analizēti dažādu autoru darbi par pašapkalpošanās prasmēm jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem, ar kādiem rotaļu elementiem iespējams pilnveidot pašapkalpošanās prasmes. Praktiskā daļa. Tiek aplūkotas dažādas pētīšanas metodes. Analizēts jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sākotnējais un atkārtotais pašapkalpošanās prasmju līmenis, pēc pedagoģiskās izmēģinājuma darbības. Tiek atklāts kā piedāvāt bērniem rotaļas, lai pilnveidotu pašapkalpošanās prasmes. Rezultāti parāda, ka pašapkalpošanās prasmju līmenis ir audzis no 7 līdz 12 punktu robežās. Darba struktūra. Darbā ir 47 lpp., 17 tabulas, 2 attēli, 28 izmantotās literatūras un avotu vienības. Atslēgas vārdi. Pašapkalpošanās prasmes, pilnveides iespējas, jaunākā pirmsskolas vecuma bērni, rotaļas un rotaļu elementi. | |
dc.description.abstract | The author of the work. Zinta Suveizda Thetopic of the work. Possibilities of improving the self-service skills of younger preschool children with the help of play elements. Purpose of work. To explore the possibilities of improving the self-care skills of younger preschool children with the help of play elements. The oretical part. The works of various authors on self-care skills for children of younger preschool age are analyzed, with which play elements it is possible to improve self – care skills. The practical part. Various research methods are considered. The initial and repeated level of self – careskills of the younger preschool children, after the pedagogical pilot activity, was analyzed. It is revealed that children are offered games to improve self-care skills. The results show that the level of self – service skills has increased from 7 to 12 points. Workstructure. Theworkhas 47pages, 17 tables, 2 images, 28 units of used literature and sources. Keywords. Self – care skills, development opportunities, children of younger preschool age, games and game elements. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Pašapkalpošanās prasmes | |
dc.subject | pilnveides iespējas | |
dc.subject | jaunākā pirmsskolas vecuma bērni | |
dc.subject | rotaļas | |
dc.subject | rotaļu elementi | |
dc.title | Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmju pilnveides iespējas ar rotaļu elementu palīdzību | |
dc.title.alternative | Possibilities of improving the self-service skills of younger preschool children with the help of play elements | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |