Show simple item record

dc.contributor.advisorLanka, Ērika
dc.contributor.authorSkavronska, Alda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:04Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99228
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68046
dc.description.abstractDarba autore: ALDA SKAVRONSKA Darba tēma: 3 – 4 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana lomu rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē. Darba mērķis: pētīt 3 – 4 gadīgu bērnu pašapkalpošanās sekmēšanu lomu rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē iespējas. Kvalifikācijas darbā ir divas nodaļas. Pirmajā nodaļā tika analizētas pedagoģijas un psiholoģijas atziņas par pašapkalpošanās prasmju sekmēšanu lomu rotaļās, raksturotas 3 – 4 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmes. Otrajā daļā tika veikts pētījums, kurā tika aprakstītas divas nodarbības, lai novērtētu bērnus pēc pētījuma veikšanas. Darbs sastāv no: 34 lpp., 6 attēliem, 5 tabulām, 51 izmantotajiem literatūras avotiem latviešu un angļu valodā, kā arī 1 pielikuma. Atslēgas vārdi: lomu rotaļas, 3 – 4 gadu veci bērni, pašapkalpošanās prasmes, patstāvība, neatkarība.
dc.description.abstractAuthor: Alda Skavronska Title: Promoting self – care skills of 3 – 4 year – old children in role – playing in a preschool educational institution. Purpose of the work: to study the promotion of self – service of 3 - 4 year – old children in role – playing in a preschool educational institution. The qualification work has two chapters. The first chapter analyzed pedagogy and psychology recognizes the role of self – service skills as a success factor in role – playing, characterize self – service skills of 3 – 4 year – old children. The second part was a petition, where two activities are described to evaluate the children after completing the research. The work consists of: 34 pp., 6 figures, 5 tables, 51 used literary sources in Latvian and English language, as well as for the 1appendices. Key words: role plays, 3 – 4 year old children, self – service skills, independence.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectlomu rotaļas
dc.subject3 - 4 gadu veci bērni
dc.subjectpašapkalpošanās prasmes
dc.subjectpatstāvība
dc.subjectneatkarība
dc.title3-4 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana lomu rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromoting self-care skills of 3–4-year-old children in role-playing in a preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record