Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorTeļkijeva, Kristīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:04Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99234
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68047
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs “Uzvedības noteikumu izpratnes veidošanās 3-4 gadus veciem bērniem pedagoģiskajā procesā” izstrādāts ar mērķi teorētiski pētīt un empīriski pamatot pirmsskolas pedagoģiskā procesa organizāciju uzvedības noteikumu izpratnes veidošanai 3 - 4 gadus veciem bērniem. Teorētiskajā daļā ir definēts uzvedības jēdziens noteikti tie uzvedības noteikumi, kurus apgūst bērns pirmsskolas vecumā saskaņā ar pirmsskolas mācību satura programmu, aplūkoti iespējamie veicinošie un kavējošie faktori uzvedības noteikumu apguvē trīs-četru gadu vecumā. Apkopots pārskats par izmantojamajiem metodiskajiem paņēmieniem uzvedības izpratnes veidošanā trīsgadīgiem bērniem. Empīriskā pētījumā raksturota pedagoģiskā procesa organizācija un noteikti vispiemērotākie paņēmieni, kas ļauj sasniegt efektīvus rezultātus uzvedības noteikumu izpratnes sekmēšanā trīsgadīgiem bērniem. Darba noslēgumā sniegta izvērsta, prakse pamatota atbilde uz pētījuma jautājumu “Kādi paņēmieni ir izmantojami pirmsskolas pedagoģiskajā procesā, lai veicinātu uzvedības noteikumu izpratni 3 – 4 gadus veciem bērniem?” Kvalifikācijas darba apjoms: 38 lpp., ietver 6 attēlus, 7 tabulas, izmantoti 36 literatūras avoti, pievienoti 2 pielikumi Atslēgas vārdi: uzvedība, uzvedības noteikumu izpratne, 3-4 gadus veci bērni, pirmsskolas pedagoģiskais process
dc.description.abstractThe qualification thesis "The development an understanding of the rules of behaviour in 3-4-year-old children in the pedagogical process" was developed with the aim of theoretical research and empirical substantiation of the organisation of the pre-school pedagogical process for the development of understanding of rules of behaviour in 3-4-year-old children. The theoretical part defines the concept of behaviour, identifies the rules of behaviour that a child learns in preschool according to the preschool curriculum, discusses possible contributing and inhibiting factors in the acquisition of rules of behaviour at the age of 3-4 years. An overview of the methodological approaches used to develop behavioural awareness in three-year-olds is summarised. The empirical study describes the organisation of the pedagogical process and identifies the most appropriate methods for achieving effective results in promoting understanding of behavioural rules in three-year-old children. The paper concludes with an extended, practicebased answer to the research question "What techniques can be used in the pre-school pedagogical process to promote understanding of behavioural rules in 3-4-year-old children?" Thesis for qualification consists of: 38 pages, includes 6 figures, 7 tables, uses 36 references, and includes 2 appendices Keywords: behaviour, understanding of behaviour rules, 3-4-year-old children, pre-school pedagogical process
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectuzvedība
dc.subjectuzvedības noteikumu izpratne
dc.subject3-4 gadus veci bērni
dc.subjectpirmsskolas pedagoģiskais process
dc.subjectuzvedības noteikumi
dc.titleUzvedības noteikumu izpratnes veidošanās 3-4 gadus veciem bērniem pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeThe development an understanding of the rules of behaviour in 3-4-year-old children in the pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record