Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorAstiča, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:08Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99386
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68067
dc.description.abstractDarba autore: Iveta Astiča. Bakalaura darba tēma: “Digitālie mājasdarbi 5.klases skolēnu latviešu valodas zināšanu un prasmju sekmēšanai ”. Pētījuma mērķis: izpētīt digitālo mājasdarbu izmantošanu 5.klases skolēnu latviešu valodas zināšanu un prasmju sekmēšanai. Pētnieciskais jautājums: Kā digitālie mājasdarbi ietekmē 5.klases skolēnu latviešu valodas zināšanas un prasmes? Atslēgas vārdi: mājasdarbs, digitālie mācību līdzekļi, pusaudzis, mācību process, latviešu valoda. Darbā tika veikta teorētisko avotu izpēte par terminu mājasdarbs, digitālie mācību līdzekļi, 5. klases skolēnu mācīšanās likumsakarības, latviešu valodas mācību satura apguves paņēmieni. Tika realizēts empīrisks pētījums, lai praktiski izpētītu digitālo mājasdarbu izmantošanas iespējas latviešu valodas satura apguvē. Pedagoģiskajā pētījumā tika izvirzīti skolēnu valodas jomas un digitālo prasmju novērtēšanas kritēriji pētījuma sākumā un beigās. Tika organizēts un vadīts pedagoģiskais eksperiments, izstrādājot, uzdodot skolēniem digitālus mājasdarbus. Tika analizēti skolēnu mācību rezultāti. Veikta skolēnu anketēšana, lai noskaidrotu viņu viedokli par digitālajiem mājasdarbiem. Tika sniegti ieteikumi, lai sekmētu latviešu valodas apguvi, izmantojot digitālos mājasdarbus. Empīriskajā pētījumā tika gūta atbilde uz sākotnēji izvirzīto pētniecisko jautājumu, ka digitālie mājasdarbi sekmē 5.klases skolēnu latviešu valodas zināšanas un prasmes. Darba apjoms: 63 lpp., 15 attēli, 10 tabulas, 9 pielikumi, 56 izmantoti literatūras avoti.
dc.description.abstractThe author of the paper: Iveta Astiča. The Bachelor’s paper theme: “Digital homework for the improvement of the Latvian language knowledge and skills for 5th grade students”. The aim of the research: to investigate the use of digital homework for improvement of Latvian language knowledge and skills of 5th grade students. The question of the research: How does digital homework affect Latvian language knowledge and skills of 5th grade students? Keywords: homework, digital learning tools, teenagers, learning process, Latvian language. In the Bachelor’s paper there was analyzed theoretical sources on the term of homework, digital learning tools, regularities for 5th graders, methods of learning Latvian language. An empirical study was carried out to practically investigate the possibilities of using digital homework of learning Latvian language content. In the pedagogical study there were set out the criteria for evaluating students’ language knowledge and skills and digital literacy at the beginning and the end of the study. A pedagogical experiment was organized and conducted, developing, and assigning digital homework to students, including the analyses of the outcomes. A questionnaire for students was developed to find out students’ opinions about digital homework. Proposals were made to promote the learning of the Latvian language using digital homework. The empirical study confirmed that digital homework improves and promotes Latvian language knowledge and skills of 5th grade students. The paper’s volume: 63 pages, 15 pictures, 10 tables, 9 appendixes, 56 sources of literature used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmājasdarbs
dc.subjectdigitālie mācību līdzekļi
dc.subjectpusaudzis
dc.subjectmācību process
dc.subjectlatviešu valoda
dc.titleDigitālie mājasdarbi 5.klases skolēnu latviešu valodas zināšanu un prasmju sekmēšanai
dc.title.alternativeDigital homework for the improvement of the Latvian language knowledge and skills for 5th grade students.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию