Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorDaugiša, Samanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:08Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99389
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68069
dc.description.abstractBakalaura darbā Āra vides izmantošana 5 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstībai darba autore Samanta Daugiša īstenojusi bakalaura darba mērķi izpētīt āra vides izmantošanu 5 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstībai. Bakalaura darba teorētiskajā daļā veikta teorētiskās literatūras un dokumentu analīze un izvēlētas metodes un pedagoģiskie paņēmieni pētniecisko prasmju attīstībai. Pētījuma empīriskajā daļā veikts pedagoģiskais novērojums un sākotnējais prasmju izvērtējums, 3 mēnešus gara pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, balstoties uz izstrādātajiem kritērijiem, kā arī rezultātu apkopojums un analīze, kas sevī atspoguļo izvēlēto metožu un paņēmienu ietekmi uz pētniecisko prasmju attīstību 5 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv no 53 lapaspusēm, 28 attēliem, 3 tabulām, 52 literatūras avotiem un 4 pielikumiem. Atslēgas vārdi: pētnieciskās prasmes, āra vide, pirmsskola, 5 gadus veci bērni
dc.description.abstractIn the bachelor’s thesis Utilization of Outdoor Environment for the Development of Research Skills in 5-Year-Old Children, the author Samanta Daugiša has pursued the goal of examining the utilization of outdoor environments for the development of research skills in 5-year-old children. In the theoretical section of the bachelor’s thesis, a theoretical literature and document analysis has been conducted, along with methods and pedagogical approaches for the development of research skills. In the empirical part of the research, a pedagogical observation and initial skill assessment were conducted, followed by a 3-month-long pedagogical trial based on the developed criteria. The trial encompassed the implementation of selected methods and approaches for the development of research skills in 5-year-old children. The research also includes a summary and analysis of the obtained results, reflecting the impact of the chosen methods and techniques of the development of research skills in this age group. The thesis consists of 53 pages, 28 images, 3 tables, 52 literature sources and 4 appendices. Keywords: research skills, outdoor environment, preschool, 5-year-old children
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPētnieciskās prasmes
dc.subjectĀra vide
dc.subjectPirmsskola
dc.subject5 gadus veci bērni
dc.titleĀra vides izmantošana 5 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstībai
dc.title.alternativeUtilization of Outdoor Environment for the Development of Research Skills in 5-Year-Old Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record