Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorKarele, Anna Patrīcija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:09Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99400
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68072
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Anna Patrīcija Karele. Bakalaura darba temats: Folklora kā līdzeklis 5-7 gadīgu bērnu muzikālās darbības sekmēšanā pirmsskolā. Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: asoc.profesore Dr.paed. Gunta Siliņa-Jasjukeviča Pētījuma mērķis ir izpētīt, kā ar folkloras palīdzību sekmēt 5-7 gadīgu bērnu muzikālo darbību. Pētījuma uzdevumi ir izzināt pedagoģijas un psiholoģijas teorētisko literatūru par 5-7 gadīga bērna muzikālo attīstību, raksturot muzikālās darbības veidus un nozīmi pirmsskolas izglītībā, analizēt folkloras izmantošanas iespējas pirmsskolas vecuma bērnu muzikālajai darbībai. Pētījuma jautājums: Kā folkloras iesaiste sekmē 5-7 gadīgu bērnu muzikālo darbību? Pētījuma teorētiskās metodes: teorētiskās literatūras analīze, mūzikas mācību metodikas un mācību līdzekļu analīze. Pētījuma empīriskās metodes: pedagoģiskais novērojums, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība datu apstrāde. Pedagoģiskā pētījuma rezultātā var secināt, ka folklora ieņem lielu lomu bērna muzikālās attīstības sekmēšanā, bērnam ļaujot apgūt viņam trūkstošās prasmes caur folkloras materiāliem. Bakalaura darba apjoms ir: 59 lapaspuses, 2 attēli, 9 tabulas, 8 pielikumi, 31 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: 5-7 gadīgs bērns, pirmsskola, muzikālā darbība, folklora.
dc.description.abstractThe author of the Bachelor Thesis: Anna Patrīcija Karele. Theme of the Bachelor Thesisr: Folklore as a means of stimulating musical activities of 5-7-year-old children in pre-school. Scientific supervisor of the Bachelor Thesis: asoc.professor Dr.paed. Gunta Siliņa-Jasjukeviča. The aim of the research is to explore how folklore can facilitate the musical activities of 5-7-year-old children. Research objectives include the study of theory on perception as described in pedagogical and psychological literature about the musical development of a 5-7-year-old child, description of types and significance of musical activities in preschool education, analysis of the contribution of folklore to the musical activity of preschool children, analysis about the opinions of parents about the importance of folklore in the development of musical activity of preschool children. The research question: How does the involvement of folklore contribute to the musical activity of 5-7-year-old children? Theoretical methods of the research: study of theoretical literature, analysis of music teaching methods and teaching aids. Empirical research methods: survey, pedagogical observations, teaching analysis, data processing. The pedagogical research allows to conclude that, folklore plays a significant role in promoting a child’s musical development, allowing the child to acquire lacking skills through folklore materials. The volume of the Bachelor’s Thesis: 59 pages, 2 images, 9 tables, 8 attachments and 31 literature sources. Keywords: 5-7-year-old children, pre-school, development of music, folklore.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subject5-7 gadīgs bērns
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectmuzikālā darbība
dc.subjectfolklora
dc.titleFolklora kā līdzeklis 5-7 gadīgu bērnu muzikālās darbības sekmēšanā pirmsskolā
dc.title.alternativeFolklore as a means of stimulating musical activities of 5-7-year-old children in pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige