Zīmola „Red Bull” virzīšana Latvijas tirgū.
Author
Ogņova, Arina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Arina Ogņova. Bakalaura darbs „Zīmola „RedBull” virzīšana Latvijas tirgū”.
Bakalaura darbā analizēti zīmola „RedBull” virzīšanai izmantoti paņēmieni un Latvijas iedzīvotāju zīmola „RedBull” virzīšanas metožu vērtējums.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par zīmola virzīšanu tirgū un patērētāju aptaujas rezultātiem, veikt zīmola „RedBull” virzīšanas tirgū stratēģijas analīzi, kā arī izstrādāt šīs stratēģijas pilnveidošanas virzienus.
Pirmajā daļā tiek apskatītas zīmola identitātes, lomas un atpazīstamības teorētiskie aspekti. Otrajā daļā tiek analizēti mārketinga komunikāciju veidi zīmola virzīšanas kontekstā, kā arī tiek noskaidrota pircēju uzvedības specifika zīmola izvēles aspektā. Trešajā daļā tiek apskatīta zīmola „RedBull” izveides pamatprincipi, zīmola virzīšanas stratēģija, kā arī veikta Latvijas iedzīvotāju aptauja par zīmola „RedBull” virzīšanas paņēmienu vērtējumu. Darba beigās tiek izstrādāti priekšlikumi par pilnveidošanas iespējām.
Pētījuma periods: 2006. – 2012. gads. Darbs sastāv no 99 lappusēm, 42 attēliem, 4 tabulām un 5 pielikumiem.
Atslēgvārdi: zīmols, zīmola virzīšana, mārketinga komunikācijas, enerģijas dzērieni, RedBull. Arina Ognova. Bachelor paper: „The promotion of brand „RedBull” in Latvian market”.
In the bachelor work all the methods used for promotion of the brand „RedBull” are analyzed as well as the opinions of Latvian residents about the promotion of the brand. The aim of the work is to analyze brand „RedBull” promotion strategy and to work out the alternatives to improve the promotion of the brand „RedBull” taking in account the theoretical conclusion about brand propotion and the findings of the opinion poll of the Latvian residents.
In the first part the theoretical aspects of the identity of the brand and its significance are examined as well as its recognizability. In the second part the question is about the analysis of marketing communications in the context of branding. In the third part we deal with basic principles of „RedBull” brand-building, brand strategy, also a research among Latvian residents was conducted in which they graded the ways of the „RedBull” brand promotion. At the end of the work the possible ways to improve the brand promotion are suggested.
Period of this study lasted 2006. – 2012. This bachelor paper consists of 99 pages, 42 pictures, 4 tables and 5 appendixes.
Key words: brand, brand promotion, marketing communications, energy drinks, RedBull.