Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMuze, Agata
dc.contributor.authorBērziņa, Lelde
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:11Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99566
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68081
dc.description.abstractLeldes Bērziņas diplomdarba tēma ir “Vizuālās identitātes izstrāde sveču ražotājam.” Teorētiskajā daļā autore sniedz ieskatu par sveces vēsturi, tās izcelsmi un attīstību. Kā arī apraksta sveču materiālu veidus. Vēl viena svarīga tēma, par ko autore raksta ir videi draudzīgs produkta dizains, jo ilgtspējīga attīstība ir viena no 21.gs. galvenajām problēmām. Ir uzsāktas daudzas iniciatīvas, lai veicinātu globālu apzinību par saražoto produktu ietekmes problēmu risināšanu. Šajā darbā autore pēta vizuālās identitātes nepieciešamību veiksmīgas identitātes izstrādes procesā. Vizuālajai identitātei ir izšķiroša nozīme, lai atšķirtu produktu tik piesātinātā tirgū no konkurentiem, palielinātu produkta vērtību, radītu zīmola atpazīstamību un nodotu tālāk zīmola stāstu klientam. Pareizi īstenojot, vizuālā identitāte var būtiski ietekmēt zīmola mērķtiecīgo darbību, kas tālāk noved pie uzņēmuma izaugsmes un klientu lojalitātes. Balstoties uz literatūras apskatā iegūto informāciju un kvalitatīvajā pētījumā gūtajām atziņām, uzņēmumam LIGHT A LIGHT tika izveidota pievilcīga un profesionāla zīmola vērtībām atbilstoša vizuālā identitāte. Lai nodrošinātu, ka vizuālā identitāte ir saskaņota un konsekventa, tika izstrādātas zīmola vadlīnijas, iekļaujot tīmekļa vietni, produkta iepakojumu un vizītkarti. Tika veidots arī sveču ietvara - unikāls stikla trauku dizains. Vizuālās identitātes un zīmolu asociācijas tiek veidotas ar vienotu izskatu un sajūtu, kas bija šī diplomdarba galvenais mērķis.
dc.description.abstractLelde Bērziņa's graduation theme is “Visual identity development for candle manufacturer.” The theoretical part the author gives some insight into the origin and development of candle in the history. As well as describing the types of candle materials. Another importat theme about author writes is eco – friendly product design, because suistanable develeopment is 21.gs. one of the worldwide main issues. Many initiatives have been launched to drive global conscientiousness to the problem of the impact of solving manufactured products. In this thesis, the author investigates the need for having a visual identity and the process of forming a successful one. Visual identity plays a crucial role in differentiating the product from competitors in a highly saturated market, increasing perceived product values, creating brand awareness and communicating a brand story among customers. When implemented properly, visual identity can make a substantial impact on brand consistency, which eventually leads to business growth and customer loyalty. Based on the derived insights from the literature review and qualitative research, an appealing and professional visual identity that corresponds to the brand values was created for the case company. To ensure that the visual identity is coherent and consistent, brand guidelines were developed in including a website, product packaging and business card. A candle frame was also created - a unique glassware design As visual identity and brand associations are created with a unified look and feel, which was the ultimate objective of this graduation thesis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectSvece
dc.subjectEko draudzīgs produkts
dc.subjectzīmols
dc.subjectlogotips
dc.subjectvizuālā identitāte
dc.titleSveču produkta ražotāju vizuālā identitāte
dc.title.alternativeVisual identity of the manufacturer of candle products
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию