Uzņēmuma "Dzintarzeme R" mārketinga kompleksa elementu analīze.
View/ Open
Author
Muradova, Leila
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Uzņēmuma "Dzintarzeme R" mārketinga kompleksa elementu analīze”
Autors aplūko mārketinga teorētiskus pamatus, ko pielieto mārketinga kompleksa izstrādē un pilnveidošanā. Ir iztirzāta vairumtirdzniecības sfērā strādājošo uzņēmumu mārketinga darbības specifika, veikts Latvijas vairumtirdzniecības nozares apskats par 2008.-2011.gadu. Aplūkota uzņēmuma SIA „Dzintarzeme R” darbība – veikts ārējo un iekšējo ietekmes faktoru apskats, piedāvātas vispārējas rekomendācijas darbības uzlabošanai. Veikta mārketinga kompleksa elementu pētīšana, izstrādāti priekšlikumi SIA „Dzintarzeme R” darbības pilnveidošanai mārketinga jomā – pēc katras mārketinga miksa sastāvdaļas.
Bakalaura darba izstrādes laikā tika izmantota zinātniskā literatūra, statistikas dati, interneta avoti, kā arī SIA „Dzintarzeme R” iekšējie dokumenti.
Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par uzņēmuma mārketinga kompleksa elementiem un uz klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt uzņēmuma SIA "Dzintarzeme R" mārketinga kompleksu, kā arī izstrādāt priekšlikums uzņēmuma mārketinga kompleksa pilnveidošanai.
Pētījuma periods 2009.-2011.gads. Darba apjoms: 80 lpp., tajā ir 17 tabulas, 33 attēli un 4 pielikumi. Izmantotas literatūras sarakstā ir 45 nosaukumi.
Atslēgvārdi: mārketings, vairumtirdzniecība, mārketinga komplekss, konkurētspēja, pilnveidošana. The bachelor work „Marketing complex element analysis of the company „Dzintarzeme R” ltd”
The author overviews theoretical aspects of marketing, used in development and improvement of the marketing complex. Is discussed in the wholesale marketing companies operating in the field of nature, made Latvian wholesale industry survey from 2008 to 2011 year. Deals with company “Dzintarzeme R “ action – made for external and internal factors influencing survey, offered general recommendations to improve the performance. Conducted research of marketing complex elements, developed proposals "Dzintarzeme R" ltd improve the operation of the field of marketing - the marketing mix for each component.
The bachelor work was used during the development of the scientific literature, statistics, internet sources, and “Dzintarzeme R “ ltd internal documents.
Work is based on the theory of an opinion on the company's marketing elements complex of the package and the customer survey, to explore the company "Dzintarzeme R" marketing complex , and to develop proposals to improve the company's marketing package.
Study period 2009-2011 year. The thesis consists of: 80 pages, it is 17 tables, 33 figures and 4 appendixes. List of literature 45 namings.
Keywords: marketing, wholesale, marketing complex, competitiveness, development.