Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMizniks, Ilvars
dc.contributor.authorLabuckis, Aleksandrs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:33Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:33Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106013
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68160
dc.description.abstractKvalifikācijas darba “spēles veidošana Ren’Py” mērķis ir izveidot kvalitatīvu spēli un izpētīt Ren’Py dzinēja iespējas. Spēles nosaukums ir “School routine”, spēle ietver sevi nelineāru sižetu, dažādas pēc mehānikas mini-spēles, sarežģītus lēmumus un netriviālu attiecību mehāniku, kas ietekmē nobeiguma izvēli. Darba ietvaros tiks veidota spēles koda struktūra un moduļi, izveidota koda dokumentācija un funkciju projektējums ar pilniem funkcionalitātes aprakstiem, un arī tiks testēta spēle.
dc.description.abstractThe aim of the qualification project “Building a game in RenPy" is to create a high-quality game and explore the possibilities of the Ren'Py engine. The game is called "School routine", it involves a non-linear storyline, mini-games with different mechanics, complex decisions and non-trivial relationship mechanics that influence the choice of ending. The work will include the design of the game's code structure and modules, the creation of code documentation and feature design with full functionality descriptions, and the testing of the game.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectRen’Py
dc.subjectPython
dc.subjectspēles koda izstrāde
dc.subjecttestēšana
dc.subjectanalīze
dc.titleSpēles veidošana RenPy valodā
dc.title.alternativeBuilding a game in RenPy
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige