Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorBogdane, Emīlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:44Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:44Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103568
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68198
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir “Aktuālās komunikācijas tendences sociālajā medijā “TikTok”: “AirBaltic”, “Maxima Latvija” un “Ezītis Miglā” piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādi satura elementi vislabāk strādā sociālajā tīklā TikTok, lai noskaidrotu, kāda veida saturs garantē labus rezultātus, publicējot video šajā platformā. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tika aplūkoti tādi teorētiskie aspekti kā vizuālā komunikācija, digitālā mārketinga komunikācija un sociālie mediji. Pētījuma dizains paredz analizēt vizuālos medijus un to saturu, kā dēļ ir būtiski aplūkot digitālās vides iespējas un tehnoloģijas, kas tiek izmantotas mārketinga un zīmolu komunikācijā sociālajos medijos. Bakalaura darba ietvaros tika izmantota kvantitatīvā pētniecības metode kontentanalīze un kvalitatīvās pētniecības metodes – fokusgrupu intervijas un daļēji strukturētās intervijas. Bakalaura darba ietvaros tika noskaidrots, ka būtiskākie satura elementi, kas var palīdzēt videoklipam organiski sasniegt lielāku auditoriju ir tēmas aktualitāte, ar video saistošs audio (tostarp populāri audio un tendences) un humora izmantojums. Galvenās taktikas, ko ievērot satura veidošanas un plānošanas procesā, ir auditorijas aktivitātes monitorings, lai izvērtētu labākos diennakts laikus, kad publicēt ierakstus; regulāra sekošana līdzi aktualitātēm un pirmās iespējas izmantošana tās integrēt saturā; kā arī iespēja nogaidīt, gadījumā, ja neizdodas izveidot aktuālu, kvalitatīvu vai vērtīgu saturu, var nodrošināt pastāvīgus rezultātus.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is “Current Communication Trends on Social Media 'TikTok': The Case of "AirBaltic", "Maxima Latvija" and "Ezītis Miglā”. The aim of the work is to find out which elements of content work best on the social media TikTok, in order to understand what kind of content provides good results when publishing videos on this platform. The theoretical part of the bachelor's thesis examines theoretical aspects such as visual communication, digital marketing communication, and social media. The research design involves analyzing visual media and their content, thus it is essential to consider the opportunities and technologies of the digital environment used in marketing and brand communication on social media. As part of the bachelor thesis, the quantitative quantitative research methods such as content analysis and qualitative research methods including focus group interviews and partially structured interviews were used. The bachelor thesis found that the most important content elements that can help a video reach a larger audience organically are topicality of the topic, engaging audio (including popular audio and trends) and the use of humour. Key tactics to follow in the content creation and planning process include monitoring audience activity to assess the best times of the day to post; keeping up to date with trending topics regularly and taking the first opportunity to integrate them into the content; and in case if you fail to create topical, quality or valuable content, not rushing it can ensure consistent results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectTiktok
dc.subjectSociālie mediji
dc.subjectAirBaltic
dc.subjectEzītis Miglā
dc.subjectMaxima
dc.titleAktuālās komunikācijas tendences sociālajā medijā "TikTok": "AirBaltic", "Maxima Latvija" un "Ezītis miglā" piemērs
dc.title.alternativeCurrent Communication Trends on Social Media 'TikTok': The Case of 'AirBaltic', 'Maxima Latvija', and 'Ezītis Miglā'
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige