Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorJaņpētere, Agnese Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:46Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103630
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68204
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Veikala "Spirits&Wine " reklāmu efektivitāte un mērķauditorijas attieksme pret tām”. Darba mērķis ir noskaidrot kā “Spirits & Wine” organizē savas BTL reklāmu aktivitātes, kāda ir to efektivitāte un auditorijas vērtējums. Teorētiskajā daļā ir iekļautas nodaļas par reklāmu, pārliecināšanas komunikāciju, pārliecināšanas komunikāciju reklāmā, reklāmas efektivitāti, vizuālo merčendaizingu, BTL reklāmām un reklāmām tirdzniecības vietās. Kā pētniecības metodes tiek izmantota daļēji strukturētā intervija, ietvertais novērojums un aptauja. Pēdējā nodaļā ir izstrādāti secinājumi.
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is "The effectiveness of "Spirits&Wine" store advertisements and the target audience's attitude towards them". The aim of the thesis is to find out how “Spirits & Wine” organises its BTL advertising activities, what is their effectiveness and audience's evaluation. The theoretical part includes chapters on advertising, persuasive communication, persuasive communication in advertising, advertising effectiveness, visual merchandising, BTL advertising and point-of-sale advertising. A semi-structured interview, participant observation and survey are used as research methods. Conclusions are drawn in the last chapter.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subject“Spirits & Wine”
dc.subjectreklāma
dc.subjectBTL
dc.subjectefektivitāte
dc.subjectattieksme
dc.titleVeikala "Spirits&Wine " reklāmu efektivitāte un mērķauditorijas attieksme pret tām
dc.title.alternativeThe effectiveness of "Spirits&Wine" store advertisements and the target audience's attitude towards them
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию