Show simple item record

dc.contributor.advisorValtenbergs, Visvaldis
dc.contributor.authorBorisova, Līva Daniela
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:06:46Z
dc.date.available2025-05-27T01:06:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103636
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68205
dc.description.abstractBakalaura darbs “Politiskā komunikācija sociālo mediju platformā "TikTok": Latvijas politiķu stratēģijas, auditorijas reakcija un lietotnes iespējas” ir izstrādāts ar mērķi izpētīt Latvijas politisko partiju un politiķu izmantotās komunikācijas stratēģijas sociālo mediju platformā "TikTok", noskaidrot, kāda ir auditorijas reakcija uz partiju un politiķu publicēto saturu un novērtēt, kādas iespējas politiskajiem aktoriem sniedz “TikTok”, lai izprastu lietotnes kā politiskās komunikācijas platformas efektivitāti un tās potenciālu. Darba teorētiskajā daļā tiek aprakstīta politiskā komunikācija, sociālie mediji, sociālo mediju lietošanas paradumi Latvijā, politiskā komunikācija sociālajos medijos, sociālo mediju platforma “TikTok”, mākslīgā intelekta izmantošana un politiskā komunikācija sociālo mediju platformā “TikTok”. Pētījums tiek veikts, izmantojot multimodālo satura analīzi. Bakalaura darba apjoms ir 67 lapas (4 nodaļas ar 16 apakšnodaļām), 5 pielikumi, 17 attēli, 3 tabulas, izmantots 91 informācijas avots).
dc.description.abstractThe bachelor thesis “Political communication on the social media platform “TikTok": Strategies of Latvian politicians, audience feedback and opportunities of the app”, is aimed at exploring the communication strategies used by Latvian politicians on the social media platform "TikTok", determining audience reactions to the content posted by parties and politicians and assessing the opportunities "TikTok" provides to political actors in order to understand the effectiveness and potential of the app as a political communication platform. The theoretical part of the thesis describes political communication, social media, social media consumption in Latvia, political communication in social media, social media platform "TikTok", use of artificial intelligence and political communication in social media platform "TikTok". The research is conducted using multimodal content analysis. The course work consists of 67 pages (4 chapters with 16 sub-chapters), 5 appendices, 17 figures, 3 tables, 91 references).
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectpolitiskā komunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālo mediju platforma “TikTok”
dc.subjectmultimodālā satura analīze
dc.subject14. Saeima
dc.titlePolitiskā komunikācija sociālo mediju platformā "TikTok": Latvijas politiķu stratēģijas, auditorijas reakcija un lietotnes iespējas
dc.title.alternativePolitical communication on the social media platform “TikTok": Strategies of Latvian politicians, audience feedback and opportunities of the app
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record