• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālā mārketinga novērtējums Ceļu satiksmes drošības direkcijas komunikācijas vadīšanā ar sabiedrību.

Thumbnail
Открыть
303-106267-Senkans_Maris_ms09383.pdf (2.330Mb)
Автор
Seņkāns, Māris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Cekule, Laila
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Sociālā mārketinga novērtējums Ceļu satiksmes drošības direkcijas komunikācijas vadīšanā ar sabiedrību”. Ceļu satiksmes negadījumu un tajos bojā gājušo skaits Latvijā ir viens no augstākajiem Eiropas Savienībā un pēdējo gadu laikā tas saglabā esošo līmeni. Darba mērķis ir izpētīt Ceļu satiksmes drošības direkcijas sociālā mārketinga kampaņu ietekmi un sniegt priekšlikumus mārketinga aktivitāšu pilnveidošanai. Bakalaura darbu veido trīs nodaļas. Pirmajā nodaļa darba autors raksturo sociālā mārketinga teorētiskos aspektus. Otrajā nodaļā tiek raksturota Ceļu satiksmes drošības direkcija, tās sociālā mārketinga kampaņas un ceļu satiksme Latvijā. Savukārt trešajā nodaļā darba autors raksturo pētījuma metodoloģiju, analizē ceļu satiksmes negadījumu statistikas, iedzīvotāju uztveri un ārvalstu pieredzi. Bakalaura darbs sastāv no 60 lapām, 22 attēliem, 2 tabulām, 4 pielikumiem.
 
The topic of the bachelor's thesis is " Social marketing evaluation of Road Traffic Safety Directorate`s communication management with the public". The number of road traffic accidents and fatalities in Latvia is one of the highest in the European Union and has maintained its current level in recent years. The aim of the thesis is to study the impact of social marketing campaigns of the Road Traffic Safety Directorate and to provide proposals for the improvement of marketing activities. The bachelor's thesis consists of three chapters. In the first chapter, the author describes the theoretical aspects of social marketing. The second chapter describes the Road Traffic Safety Directorate, its social marketing campaigns and road traffic in Latvia. Whereas in the third chapter, the author describes the methodology of the study, analyzes the statistics of road traffic accidents, the perception of the population and foreign experience. The bachelor thesis consists of 60 pages, 22 images, 2 tables, 4 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68254
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV