Zīmola "Laima" digitālā mārketinga stratēģijas analīze
Автор
Legzdure, Anete Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kotovs, Svjatoslavs
Дата
2025Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Zīmola “Laima” digitālā mārketinga stratēģijas analīze” mērķis ir analizēt zīmola “Laima” satura stratēģiju un komunikāciju Instagram un Facebook platformās, identificējot dominējošos satura veidus, komunikācijas stilu un auditorijas iesaisti. Darbs ir sadalīts trīs daļās - teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts termins digitālais mārketings un tā rīki, zīmols un tā teorētiskie aspekti, kā arī reklāma digitālajā mārketingā un patērētāju uzvedība. Pēc pētījuma veikšanas, tika apkopoti iegūtie dati, kā arī izdarīti secinājumi. Pētījuma laikā tika secināts, ka zīmols, izmantojot digitālo mārketingu un tā rīkus, spēj piesaistīt klientu uzmanību, līdz ar to, arī sekmēt pārdošanu. The aim of the bachelor's thesis "Analysis of the digital marketing strategy of the brand "Laima"" is to analyze the content strategy and communication of the brand "Laima" on Instagram and Facebook platforms, identifying the dominant content types, communication style, and audience engagement. The work is divided into three parts - theoretical, methodological and empirical. The theoretical part of the work examines the term digital marketing and its tools, branding and its theoretical aspects, as well as advertising in digital marketing and consumer behavior. After conducting the research, the obtained data were collected, as well as conclusions were drawn. During the research, it was concluded that the brand, using digital marketing and its tools, is able to attract the attention of customers and, therefore, also promote sales.