Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorBirģele, Sintija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:07:00Z
dc.date.available2025-05-27T01:07:00Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106354
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68271
dc.description.abstractDarba mērķis ir izpētīt “Getliņi EKO” bioloģisko atkritumu šķirošanas komunikāciju, kā arī noskaidrot vai pašreizējā saziņa un 2024. gadā īstenotā informatīvā kampaņa ir sasniegusi patērētājus. Darba teorētiskā daļa sastāv no četrām daļām: mārketinga, sociālā mārketinga, sociālo mediju un sociālās mācīšanās teorijas izpētes. Izstrādātajā pētījumā ir izmantotas trīs pētniecības metodes, kas ir kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze, aptaujas un daļēji strukturētā intervija. Bakalaura darba empīriskā daļa sastāv no iegūto datu apstrādes, rezultātu interpretēšanas un izvirzītajiem secinājumiem. Balstoties uz izstrādātā darba sasniegtajiem rezultātiem tiek secināts, ka “Getliņi EKO” komunikācijas saturs daļēji sasniedz auditoriju.
dc.description.abstractThe aim of this paper is to investigate the communication of biological waste sorting at Getliņi EKO and to find out whether the current communication and the information campaign implemented in 2024 have reached the consumers. The theoretical part of the thesis consists of four parts: marketing, social marketing, social media and social learning theory. The developed study uses three research methods, which are quantitative and qualitative contingency analysis, surveys and semi-structured interviews. The empirical part of the bachelor thesis consists of processing the data, interpreting the results and drawing conclusions. Based on the results of the thesis, it is concluded that the communication content of “Getliņi EKO” partially reaches the audience.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectBioloģiskie atkritumi
dc.subject“Getliņi EKO”
dc.subjectGetliņi
dc.subjectpoligons
dc.subjectsociālais mārketings
dc.titleSabiedrības izpratnes veidošana par bioloģisko atkritumu šķirošanas nozīmi: “Getliņi EKO” komunikācijas piemērs (2024)
dc.title.alternativeBuilding public awareness of the importance of biological waste sorting: example of "Getliņi EKO" communication (2024)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record