• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kosmētikas zīmolu ietekmētāju mārketinga aktivitātes Latvijas tirgū.

Thumbnail
View/Open
303-106451-Bekere_Julija_jb09316.pdf (3.550Mb)
Author
Beķere, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Dinamiska kosmētikas nozares attīstība Latvijā ir unikāls fenomens visā Eiropa. Valsts ar nepilniem diviem miljoniem iedzīvotājiem veido nozīmīgu eksportu daļu, nodrošinot plašu sortimentu ar kosmētikas līdzekļiem visā pasaulē. Maģistra darba autores profesionāla interese mudina iedziļināties mazāk zināmos kosmētikas ražotājos un ietekmētāju radītājos zīmolos, lai izveidotu pilnvērtīgu ieskatu uz mūsdienīgu kosmētikas industriju Latvijas tirgū. Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz teorijas atziņām par ietekmētāju mārketingu, ekspertu intervijām un patērētāju aptaujas rezultātiem, veikt kosmētikas zīmolu ietekmētāju mārketinga aktivitāšu komunikatīvās efektivitātes novērtējumu Latvijas tirgū un sniegt rekomendācijas kosmētikas zīmolu ietekmētāju mārketinga pilnveidošanai. Teorētiskās daļas tika veiktas ietekmētāju mārketinga zinātniskās literatūras un citu ar to saistīto informācijas avotu izpēte. Praktiskajā pētījuma daļā tika veiktas patērētāju aptaujas par ietekmētāju mārketinga aktivitāšu komunikatīvo efektivitātes ietekmes faktoriem Latvijas kosmētikas nozarē. Kā arī tiks intervētas ietekmētāju nozares pārstāvji, lai iegūtu paplašinātu skatījumu uz pašreizēju ietekmētāju mārketinga darbību. Balstoties uz izpētes, ir izstrādātas rekomendācijas Latvijas kosmētikas zīmolu reklāmas kampaņu pilnveidošanai. Otrajā nodaļa ir veikta Latvijas kosmētikas tirgus un Latvijas kosmētisku produktu kategoriju raksturojums. Tika analizēti Latvijas kosmētikas zīmolu ietekmētāju atlases kritēriji, mārketinga kanāli, reklāmas kampaņas, kā arī to datu analītika. Trešā nodaļa ir veltītā ekspertu un aptauju rezultātu apkopojumam un interpretācijai. Darbs sastāv no trīs daļām. Maģistra darbā ir 94 lapas un 18 pielikumi. Darbā izmantoti 74 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: ietekmētāju mārketings, Latvijas kosmētikas zīmoli, sociālie tīkli, patērētājs
 
The dynamic development of the cosmetics industry in Latvia is unique phenomen throughout Europe. A country with less than two million inhabitants accounts for a significant share of exports, providing a wide assortment of cosmetic products around the world. The professional interest of the author of the master's thesis encourages us to delve into lesser-known cosmetics manufacturers and influencer brands in order to create a full-fledged insight into the modern cosmetics industry in the Latvian market. The aim of the master's thesis is, based on the theoretical findings of influencer marketing, expert interviews and the results of a consumer survey, to make an assessment of the communicative effectiveness of influencer marketing activities of cosmetic brands in the Latvian market and to provide recommendations for the improvement of influencer marketing of cosmetic brands. The theoretical parts were carried out in the study of the scientific literature of influencer marketing and other sources of information related to it. In the practical part of the study, consumer surveys were conducted on the factors of influence of the communicative effectiveness of influencer marketing activities in the Latvian cosmetics industry. Influencers in the industry will also be interviewed to gain an expanded perspective on current influencer marketing activities. Based on the research, recommendations have been developed for the improvement of advertising campaigns of Latvian cosmetic brands. The second chapter is a description of the Latvian cosmetics market and latvian cosmetic product categories. The selection criteria for influencers of Latvian cosmetic brands, marketing channels, advertising campaigns, as well as their data analytics were analyzed. The third chapter is devoted to the compilation and interpretation of the results of experts and surveys. The work consists of three parts. The master's thesis consists of 94 pages and 18 annexes. The work uses 74 literary sources. Keywords: influencer marketing, Latvian cosmetics brands, social networks, consumer.  
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68272
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV