• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Procesu vadības pilnveidošanas iespējas bankā "X"

Thumbnail
View/Open
303-22658-Austruma_Guna_ga08037.pdf (1.435Mb)
Author
Austruma, Guna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Babris, Sandis
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba „Procesu vadības pilnveidošanas iespējas bankā „X” mērķis ir, apkopojot teoriju par procesu vadību, kvalitātes nozīmi uzņēmējdarbībā un instrumentiem, ar kuru palīdzību var paaugstināt uzņēmuma darbības efektivitāti, sniegt bankai „X” priekšlikumus par tās darbības pilnveidošanas iespējām. Darbs sastāv no trīs daļām, kur pirmajā daļā tiek apskatīta procesu vadības un kvalitātes vadības būtība, otrajā daļā tiek sniegts bankas „X” raksturojums un procesu attēlošanas kārtība bankā „X” un trešajā daļā tiek analizētas un apkopotas autores izstrādātās intervijas atbildes. Darba noslēgumā autore sniedz secinājumus un priekšlikumus. Bakalaura darba apjoms ir 71 lappaspuse, kurās ir izvietoti 13 attēli un 2 tabulas. Atslēgvārdi: Procesu vadība, taupīgā vadīšana, seši sigma, TOC, kvalitāte
 
The aim of this paper „Process management improvement opportunities in bank „X”” is to offer suggestions for the improvement opportunities in bank „X”, by summarizing the theories of process management, the importance of quality management and it’s tools, through which is possible to improve the efficiency in organizations. This paper consists of three main parts, where in the first part author examines the core parts of process management and quality management, in second part author examines characteristics of bank „X” and in the third part of this paper author analyzes and summarizes answers of interview. This paper consists of 71 pages, 13 illustrations and 2 tabels. Key words:Process management, lean management, six sigma, TOC, quality
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6831
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV