Show simple item record

dc.contributor.advisorPriede, Jānis
dc.contributor.authorRizga, Emīlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:07:21Z
dc.date.available2025-05-27T01:07:21Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103121
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68318
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir “Kavaī jeb mīlīguma kultūra: “Hello Kitty” ietekme uz Japānas kultūru un sabiedrību”. Darbā ir aprakstīta kavaī jēdziena nozīme un izveide, kā arī paskaidrotas lietas, kas ir kavaī. Tālāk tika analizēta kavaī kultūras un “Hello Kitty” ietekme uz Japānas kultūru un sabiedrību. Darba mērķis ir izpētīt kavaī kultūras un “Hello Kitty” ietekmi uz japāņu kultūru un sabiedrību, un saprast, kāpēc tie ir kļuvuši par svarīgiem Japānas kultūras elementiem. Kavaī lietas ir vienmēr bijušas Japānas sabiedrības centrā, sākot no Heian perioda. Kavaī kultūra laika gaitā attīstījās un kļuva par nozīmīgu daļu no Japānas kultūras, kas svarīga pašiem japāņiem, lai veidotu saiknes citam ar citu, varētu nomierināties un uzmundrināt sevi ar tās palīdzību, kā arī, lai piesaistītu cilvēkus no ārzemēm apmeklēt Japānu, tā izplatot arī Japānas tradicionālo kultūru un veicinot Japānas ekonomiku. Taču kavaī kultūra var arī veicināt eidžismu un lūkismu. Darba apjoms ir 45 lpp. (neieskaitot titullapu, kopsavilkumu, satura rādītāju, literatūras sarakstu un pielikumu).
dc.description.abstractThe title of this bachelor’s thesis is “The Culture of Kawaii or The Culture of Cute: “Hello Kitty” Influence on Japanese Culture and Society”. The term’s kawaii meaning and creation, furthermore things that are kawaii, have been described in this work. In addition to that kawaii culture’s and “Hello Kitty’s” influence on Japanese culture and society have been analyzed. The aim of this work is to analyze kawaii culture’s and “Hello Kitty’s” influence on Japanese culture and society, and understand why they have become important Japanese cultural elements. Kawaii things have always been at the center of Japanese society since the Heian period. Kawaii culture in time evolved and became a significant part of Japanese culture, which is important to Japanese themselves to form connections with each other, to calm and make themselves happy with the help of it, as well as attract foreigners to visit Japan, in such way also spreading Japanese traditional culture and boosting Japanese economy. However, kawaii culture can also promote ageism and lookism. The thesis contains 45 pages (without front page, summary, index, bibliography and appendix).
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectĀzijas studijas
dc.subjectkavaī
dc.subjectHello Kitty
dc.subjectmīlīgs
dc.subjectkultūra
dc.subjectsabiedrība
dc.titleKavaī jeb mīlīguma kultūra: "Hello Kitty" ietekme uz Japānas kultūru un sabiedrību
dc.title.alternativeThe Culture of Kawaii or the Culture of Cute: "Hello Kitty" Influence on Japanese Culture and Society
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record