• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmas Aproces ieviešana tirgū

Thumbnail
View/Open
303-26324-Ivanovs_Aivars_ai07070.pdf (18.55Mb)
Author
Ivanovs, Aivars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Date
2008
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba mērķis ir pētot un analizējot firmas, iespējamo patēriņa tirgu un Reklāmas Aproces iespējas, izstrādāt stratēģiju, kuru īstenojot, Reklāmas Aproce tiks ieviesta patēriņa tirgū. Tiek analizēta un izvērtēta firma, kura īstenos izstrādātās stratēģijas, aprakstīta un raksturota Reklāmas Aproce, kā arī tiek aprēķināta Reklāmas Aproces pašizmaksa. Aprēķinātās pašizmaksas vērtības, autors izmantos aprēķinot Reklāmas Aproces tirgus cenu. Tiek dots vispārīgs tirgus raksturojums un noteikts tirgus pētījumu plāns, autors veic patēriņa tirgus segmentēšanu, lai noteikt mērķa tirgu, tiek analizēts mērķa tirgus, mērķa tirgus patērētāji, konkurenti. Autors veic Reklāmas Aproces novērtējumu salīdzinot ar citiem, pēc pielietojuma, līdzīgiem produktiem, tiek aprēķināta Reklāmas Aproces tirgus cena, izvērtēti iespējamie sadales kanāli, veicināšanas pasākumi. Autors apraksta izstrādātās startēģijas un formulē uzdevumus, pieņemto stratēģiju īstenošanai.
 
The aim of the paper is to work out marketing strategies for launching Advertising Arm-band into the market by researching and analysing the possibilities of the firm, consumer market and Advertising Arm-band. Author deals with analysis and evaluation of the company which will implement the worked out marketing strategies, describes Advertising Arm-band and estimates the market costs of the band. Author researches and analyses consumer market, evaluates Advertising Arm-band in comparison with other similar products, calculates the market price of Advertising Arm-band, evaluates possible distribution channels of the band, deals with possible promotional actions of Advertising Arm-band, describes the worked out marketing strategies and states the tasks for implementation of these strategies.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6833
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV