Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorGramakova, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:04:40Z
dc.date.available2025-05-28T01:04:40Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other100754
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68388
dc.description.abstractMaģistra darbā “E-mācību kurss dokumentu digitalizācijā skolu bibliotekāriem” ir izstrādāts un aprobēts e-mācību kurss Moodle platformā skolu bibliotekāriem pašvadītai apguvei par dokumentu digitalizēšanu, balstoties uz andragoģijas teoriju par pieaugušo izglītības pamatprincipiem, heitagoģijas teoriju par pašvadītu un autonomo mācīšanos un mikromācīšanās pieeju, lai sekmētu skolu bibliotekāru profesionālo pilnveidi un mūžizglītības iespējas dokumentu digitalizācijas jomā. Pētījumā tika pielietots secīgais pētījuma dizains un satura analīzes metode face-validity. Pētījumā tiek noskaidrots e-mācību kursa jēdziens un būtība, tā izstrādes nosacījumi un iekļaujamie elementi. Rezultātā tika izstrādāts e-mācību kurss, kā arī praktiskas shēmas, kas raisa izpratni par terminoloģiju, e-mācību kursa izveidi un iekļaujamajiem elementiem. Atslēgas vārdi: e-mācību kurss, skolu bibliotekāri, digitalizācija, Moodle.
dc.description.abstractIn the master's thesis “E-Learning Course on Digitalization of Documents for School Librarians” an e-learning course has been developed and approbated on the Moodle platform for self-directed learning of document digitalization for school librarians, based on the theory of andragogy on the basic principles of adult education, the theory of heutagogy on self-directed and autonomous learning and the micro-learning approach, in order to promote the professional development of school librarians and opportunities for lifelong learning in the field of digitalization of documents. The sequential research design and content analysis method face-validity were used in the study. The study finds out the concept and meaning of the e-learning course, the conditions for its development and the elements to be included. As a result, an e-learning course was developed, as well as practical schemes that raise awareness of the terminology, the development of an e-learning course and the elements to be included. Keywords: e-learning course, school librarians, digitalization, Moodle.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjecte-mācību kurss
dc.subjectskolu bibliotekāri
dc.subjectdigitalizācija
dc.subjectMoodle
dc.titleE-mācību kurss dokumentu digitalizācijā skolu bibliotekāriem
dc.title.alternativeE-Learning Course on Digitalization of Documents for School Librarians
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige