• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Muzikālā rotaļa – agrīnā vecuma bērnu emocionālās labsajūtas veicinātājs adaptācijas periodā

Thumbnail
View/Open
299-101239-Gaile_Ieva_ig22001.pdf (2.292Mb)
Author
Gaile, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Brice, Baiba
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba temats: “Muzikālā rotaļa – agrīnā vecuma bērnu emocionālās labsajūtas veicinātājs adaptācijas periodā” Darba autore: Ieva Gaile Zinātniskā vadītāja: Mag. paed. Baiba Brice Darba mērķis: Teorētiski un praktiski analizēt muzikālo rotaļu ietekmi uz agrīnā vecuma bērna emocionālo labsajūtu adaptācijas periodā. Darba saturs: Ietver divas galvenās daļas – teorētisko un empīrisko daļu. Torētiskajā daļā darba autore analizēja pedagogu, psihologu, zinātnieku teorētisko literatūru, lai gūtu teorētisku apstiprinājumu tam, ka muzikālā rotaļa veicina agrīnā vecuma bērna emocionālo labsajūtu adaptācijas periodā. Teorētiski tika izpētīta zinātniskā literatūra par agrīnā vecuma bērna raksturojumu, agrīnā vecuma bērna adaptācijas īpatnībām, muzikālās rotaļas skaidrojums un būtība, kā arī tika analizētas teorētiskās atziņas par muzikālo rotaļu agrīnā vecuma bērna attīstībā. Empīriskajā daļā, darba autore veica savus novērojumus, analīzi un secinājumus, kas balstās uz pētījuma sākotnējiem novērojumiem - lai iepazītu katra agrīnā vecuma bērna adaptācijas īpatnības, vajadzības, kā arī uz atkārtotu novērošanu pielietojot praktiskā darbībā daudzveidīgas muzikālās rotaļas, lai pierādītu teorētiskās daļas patiesumu, ka muzikālā rotaļa veicina agrīnā vecuma bērna emocionālo labsajūtu adaptācijas periodā. Kā arī, tika izstrādāta anketa pirmsskolas pedagogiem un pirmsskolas mūzikas pedagogiem, lai noskaidrotu pirmsskolas pedagogu viedokli un pieredzei, pielietojot muzikālās rotaļas darbā ar agrīnā vecuma bērniem, lai sekmētu bērna emocionālo labsajūtu adaptācijas periodā. Darba struktūra: Ievads, teorētiskās literatūras analīze, empīriskais pētījums - sākotnējie novērojumi, atkārtoti novērojumi balstoties uz pedagoģiski praktisko darbību, anketa, terminu skaidrojums, literatūras saraksts, pielikums. Darba apjoms: 53 lpp., 7 tabulas, 21 attēls, izmantotie literatūras avoti un citi avoti 34, 19 pielikumi Atslēgas vārdi: muzikālā rotaļa, adaptācija, agrīnais vecumposms, rotaļa
 
Ticle of the study: „Musical play – a promoter of emotional well- being of early age children during adaptation period” Author: Ieva Gaile Scientific supervisor: Mag. fed up Baiba Brice The purpose of study: To teoretically and practically analyze influence of musical play on the omotional well – being of an early child during the adaption period. Content of the work: Includes two main parts - theoretical and empiricam part. In the theoretical part, the outhor analayzed theoretical literature of pedagogues, psychologists, and scientists in order to obtain theoretical confirmation that musical play contributes well – being of an early - age child during the adaption period. Theoretically, the scientific literature on the characteristics of the early - age child, adaption features of the early - age child, the explanation and nature of musical play was studied, and the toretical positions of the musical ply in the development of the early – age child were analyzed. In the empirical part of the work, the author made her observations, analysis and conclusions, which are based on the initial observations of the research – in order to get to know the peculiarities and needs of the adaption of each early – age child, as well as for repeated observation by applaying diverse musical plys in practical action, in order to prove the truth of the theoretical part, that the musical play contributes to the emotional well – being of an early - age child during at the adaption period. Also, a questionnaire was developed for perscool teathers and perscool music teathers in order to find out the opinion and experience of perscool teathers, usig musical games in working with early – age children to promote the child’s emotiona well – being during the adaption period. Structure of the work: Introduction, theoretical literature analysis, empirical research initial observations, repeated observations based of pedagogical practical activity, questionnaire, explanation of terms, list of literature, appendix. Volume of work: 53 pages, 7 tables, 21 images, used literary sources and other sources 34, 19 appendices Key words: musical play, adaption, early age, play
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68422
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV