Show simple item record

dc.contributor.advisorMiķelsone, Ilze
dc.contributor.authorOzoliņa, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:04:58Z
dc.date.available2025-05-28T01:04:58Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101316
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68427
dc.description.abstractDarba autore. Madara Ozoliņa Darba tēma. Didaktiskās spēles āra vidē bērnu sadarbības pilnveidei pirmsskolas izglītības trešajā posmā. Darba mērķis. Izpētīt didaktiskās spēles āra vidē bērnu sadarbības pilnveidei pirmsskolas izglītības trešajā posmā. Teorētiskā daļa. Tiek analizēti zinātniskā literatūra par sadarbības būtību pirmsskolas izglītības trešā posma bērniem, izzinātas metodes, paņēmieni un didaktiskās spēles āra vidē sadarbības pilnveidei. Praktiskā daļa. Tiek noteikta pētījuma metodoloģija, analizēts pirmsskolas izglītības trešā posma bērnu sākotnējais un atkārtotais sadarbības līmenis pēc pedagoģiskās izmēģinājuma darbības. Tiek atklāts, kā piedāvāt bērniem didaktiskās spēles āra vidē, lai pilnveidotu sadarbību. Rezultāti parāda, ka sadarbības līmenis ir audzis no 151 punkta uz 177 punktiem. Pieaudzis par 26 punktiem. Darba struktūra. Darbā ir 39 lpp., 16 tabulas, 3 attēli, 42 izmantotā literatūras un avotu vienības. Atslēgas vārdi. Sadarbība, pilnveides iespējas, pirmsskolas izglītības trešā posma bērni, didaktiskās spēles, āra vide.
dc.description.abstractThe author of the paper. Madara Ozolina The topic of the paper. Didactic games in the outdoor environment for the improvement of children's cooperation in the third stage of preschool education. Purpose of the paper. To study didactic games in the outdoor environment for the impro-vement of children's cooperation in the third stage of preschool education. Theoretical part. The works of various authors on cooperation for children in the third stage of preschool education are analyzed, with which methods, techniques, and didactic games in the outdoor environment could improve cooperation. Practical part. Various research methods are considered, and the initial and repeated level of cooperation of the children in the third stage of preschool education after the pedagogical trial activity is analyzed. It is revealed how to offer children didactic games in an outdoor environment to improve cooperation. The results show that the level of cooperation has increased from 151 points to 177 points. The structure of the paper. The work consists of 39 pages, 16 tables, 3 pictures, 42 an index of used literature and sources. Keywords. Cooperation, improvement opportunities, children in the third stage of preschool education, didactic games, and outdoor environment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectSadarbība
dc.subjectpilnveides iespējas
dc.subjectāra vide
dc.subjectpirmsskolas iglītības trešā posma bērni
dc.subjectdidaktiskās spēles
dc.titleDidaktiskās spēles āra vidē bērnu sadarbības pilnveidei pirmsskolas izglītības trešajā posmā
dc.title.alternativeDidactic games in the outdoor environment for the improvement of children's cooperation in the third stage of preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record