Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorZariņa, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:01Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101579
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68436
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Laura Zariņa Kvalifikācijas darba tēma: Pirkstiņrotaļu izmantošanas nozīme 1,5 – 3 gadus veciem bērniem vārdu krājuma bagātināšanai. Kvalifikācijas darba zinātniskais vadītājs: Dr. pead. Jana Buboviča Pētījuma mērķis: Teorētiski analizēt literatūru, praktiski pētīt vārdu krājuma papildināšanu pedagoģiskā procesā izmantojot pirkstiņrotaļas. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās daļas un empīriskā pētījuma. Teorētiskā daļa – analizētas zinātnieku, psihologu un pedagogu atziņas par 1,5 – 3 gadus vecu bērnu valodas un runas attīstību. Analizētas atziņas par pirkstiņrotaļu izmantošanas ietekmi uz vārdu krājuma bagātināšanos. Empīriskā daļa – veikts pētījums, lai atspoguļotu pirkstiņrotaļu nozīmi bērnu vārdu krājuma bagātināšanai. Aprakstīts pētāmās grupas bērnu raksturojums pētījuma sākumā un beigās, izmēģinājuma darbība regulāri pedagoģiskajā procesā izmantojot pirkstiņrotaļas, aprakstīts praktiskais darbs, analizēti pētījumā iegūtie dati. Analizējot pētījumā iegūtos datus darba autore secina, ka kvalifikācijas darbā izvirzītā hipotēze, 1,5 – 3 gadus vecu bērnu vārdu krājums paplašinās, ja pedagoģiskajā procesā sistemātiski tiek izmantotas pirkstiņrotaļas, ir apstiprinājusies. Atslēgas vārdi: vārdu krājums, pirkstiņrotaļas, valodas attīstība, sīkā motorika. Kvalifikācijas darba apjoms: Darba kopējais lapušu skaits – 42, tabulas – 4, attēli – 2, avoti – 33, pielikumi – 12
dc.description.abstractThe author of qualification`s paper: Laura Zariņa Qualification work them: The meaning of finger games use to incerease multiply vocabulary of 1,5 – 3 year old kids Scientific leader of the qualification work: Dr. pead. Jana Buboviča Purpose of the Research: To theoretically analyze the literature and practically study the enhancement of vocabulary in the pedagogical process through the use of finger games. The qualification work comprises a theoretical part and an empirical study. The theoretical segment involves an analysis of findings by scientists, psychologists, and educators on the language and speech development of 1.5-3-year-old children. It delves into the impact of utilizing finger games on vocabulary enrichment. The empirical part encompasses a study that demonstrates the significance of finger games in enhancing children's vocabulary. It describes the characteristics of the children in the research group at the study's commencement and conclusion, outlines the trial activity involving regular use of finger toys in the pedagogical process, describes the practical work conducted, and analyzes the data garnered from the study. Upon scrutinizing the study's data, the author of the paper concludes that the hypothesis posited in the qualification work, which suggests that the vocabulary of 1.5-3-year-old children expands when finger toys are systematically employed in the pedagogical process, has been validated. Key Words: Vocabulary, Finger Games, Language Development, Fine Motor Skills. Scope of the Qualification Work: total number of pages in the job – 42, tables – 4, pictures – 2, sources – 33, attachment – 12
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.subjectvalodas attīstība
dc.subjectsīkā motorika
dc.titlePirkstiņrotaļu izmantošanas nozīme 1,5 – 3 gadus veciem bērniem vārdu krājuma bagātināšanai
dc.title.alternativeThe meaning of finger games use to incerease multiply vocabulary of 1,5 – 3 year old kids
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record