Bērnu sadarbības prasmju pilnveide dramatizāciju rotaļās 4-5 gadu vecumā
Author
Dejus, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Jekaterina Dejus Darba nosaukums: Bērnu sadarbības prasmju pilnveide dramatizāciju rotaļās 4-5 gadu vecumā Darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt “Bērnu sadarbības prasmju pilnveidi dramatizāciju rotaļās 4-5 gadu vecumā”. Īss pētījuma saturs: Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmā daļa: Teorētiskā daļa. Ietver sevī zinātniskās literatūras analīzi par bērnu attīstības likumsakarību 4-5 gadu vecumā, bērnu sadarbības prasmju pilnveides iespējām rotaļās un dramatizācijas rotaļa, kā līdzeklis sadarbības prasmju pilnveidē. Otrā daļa: Empīriskā daļa. Ietver sevī izvēlēto pētījuma metožu pamatojumu, pētāmās mērķauditorijas un pētījuma norises aprakstu pirms un pēc pedagoģiskās izmēģinājumdarbības. Veikts, iegūto datu apkopojums, analīze un secinājumi. Atslēgas vārdi: Dramatizāciju rotaļas, pirmsskolas vecums, sadarbības prasme pirmsskolā, 4-5 gadīgu bērnu attīstība. Pētījuma darba lapaspušu skaits: Kvalifikācijas darbs sastāv no 40 lapaspusēm Tabulu skaits: 3 tabulas Attēlu skaits: 13 attēli Biogrāfiskā saraksta vienību skaits: 30 literatūras un avotu vienības Pielikumu skaits: 7 pielikumi Pētījuma norises laiks: no 2024. gada februāra līdz 2024. aprīlim. Author of the work: Jekaterina Dejus Job title: Development of children's collaborative skills through dramatization play at the age of 4-5 years Work goal: theoretically exploring and practically testing “the dramatization of children's collaborative skills in play at 4-5.” Short study content: the qualification work consists of two parts. First part: Theoretical part. Includes the anlysis of scientific literature on the relationship between children's development at the age of 4-5, the possibilities for developing children's collaborative skills in play and the game of dramatisation as a means of developing collaborative skills. Part two: Empirical part. Include the rationale for the chosen study methods, the target audience to be studied and a description of the study's progress before and after the pedagogical trial activity. Carried out, compilation, analysis and conclusions of the data obtained. Key words: drama games, pre-school age, collaborative skills in pre-school, development of 4-5 year olds. Number of pages of study work: qualification work consists of 40 pages Number of tables: 3 tables Number of images: 13 images Number of biographical list units: 30 literature and source units. Number of attachments: 7 attachments The duration of the study: from February 2024 to April 2024.