dc.contributor.advisor | Barone, Inese | |
dc.contributor.author | Grosēna, Zane | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T01:05:09Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T01:05:09Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 101825 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68457 | |
dc.description.abstract | Darba nosaukums: “Pētniecisko prasmju attīstīšana 5-6 gadus veciem bērniem āra vidē.” Darba autors: Zane Grosēna Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski un praktiski izpētīt, kā pirmsskolas āra vidē bērni var attīstīt pētnieciskās prasmes. Pirmās nodaļas apraksts: Teorētiskā metode – darbā tika izmantota pedagoģiski psiholoģiskā un metodiskā pirmsskolas literatūras analīze. Teorētiskajā daļā tika analizētas 5 – 6 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstība āra vidē. Otrās nodaļas apraksts: Empīriskā metode – pedagoģiskais vērojums, praktiskā darbība pirmsskolas āra vidē, iegūto pētījumu rezultātu analīze un secinājumi. Praktiskajā daļā tika pētīts un analizēts, kā āra vidē vadītas nodarbības attīsta bērnu pētnieciskās prasmes. Kvalifikācijas darba apjoms: Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 nodaļām, 38 lpp, 5 attēliem, 6 tabulām, 4 pielikumiem, izmantoti 33 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: Āra vide, pētnieciskās prasmes, 5 – 6 gadus veci bērni. | |
dc.description.abstract | The title of the qualification paper: “Developing research skills for 5 - 6 year old children preschool outdoor environment.” The author: Zane Grosēna The purpose of the qualification paper: Theoretically and practically explore how children can develop research skills in a pre-primary outdoor environment. Description of chapter one: Theoretical method – the work used pedagogically psychological and methodical pre-school literature analysis. The theoretical part analyzed the development of research skills in the outdoor environment for children aged 5 to 6 years. Description of chapter two: Empirical method – pedagogical observation, practical activity in the outdoor environment of preschool, analysis of the results of the studies obtained and conclusions. The practice part explored and analyzed how outdoor-led classes develop children's research skills. Scope of qualification work: The qualification job consists of 2 chapters, 38 pp, 5 images, 6 tables, 4 attachments, 33 literature sources have been used. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Āra vide | |
dc.subject | Pētnieciskās prasmes | |
dc.subject | 5 - 6 gadus veci bērni | |
dc.title | Pētniecisko prasmju attīstīšana 5 - 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas āra vidē | |
dc.title.alternative | Developing research skills for 5 - 6 year old children presschool outdoor environment | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |