Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorMalkoviča, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:11Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101911
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68464
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “Bērnu saskarsme un socializācija pirmsskolas vecākajā grupā” Autore: Liene Malkoviča Darba apjoms: 34 lapas Darba mērķis: teorētiski izpētīt un analizēt bērnu saskarsmes un socializācijas nosacījumus pirmsskolas izglītības iestādē Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta ar 38 avotiem. Darbā tika analizēti tādi jautājumi kā saskarsme un socializācija un tās veicināšanas iespējas. Empīriskajā daļā tika veikta bērnu novērošana, izvēlētas nodarbības, kuras mērķis bija veicināt bērnu socializācijas prasmes, aprakstīts metodoloģiskais pamats, pētījuma norise un iegūto rezultātu analīze. Pētījumā tika secināts, ka izveidojot mērķtiecīgas nodarbības ir iespējams veicināt konkrēto prasmju attīstību, taču nepieciešams ilgāks laika posms, lai būtu vērā ņemams rezultāts. Atslēgas vārdi: saskarsme, socializācija, pirmsskola, saskarsmes un socializācijas veicināšanas iespējas.
dc.description.abstractTheme of the qualification paper: “Children's Communication and Socialization in the Oldest Preschool age Group.” Author: Liene Malkoviča Volume: 34 pages Purpose of work: to theoretically research and analyze the conditions for children's communication and socialization in a pre-school Work consists of: an introduction, 2 chapters, a conclusion, list of used literature with 38 sources. The author has analyzed such questions as interaction and socialization and opportunieties for their succeession. The empirical part of the study included observation of the children, selection of activities aimed at promoting children's socialization skills, description of the methodological framework, conduct of the study and analysis of the results. The study concluded that it is possible to promote the development of before mentioned skills through targeted activities, but that it takes a longer period of time to have a significant impact. Keywords: interaction, socialization, pre-school, interaction and socialization succession opportunities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectsocializācija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectsaskarsmes un socializācijas veicināšanas iespējas
dc.titleBērnu saskarsme un socializācija pirmsskolas vecākajā grupā
dc.title.alternativeChildren's Communication and Socialization in the Oldest Preschool Age Group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record