Šūpuļdziesmu izmantošana bērna labbūtības sekmēšanai dienas ritā pirmsskolas 2.vecumposmā
Author
Freimane, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Sintija Freimane Kvalifikācijas darba tēma: „Šūpuļdziesmu izmantošana bērna labbūtības sekmēšanai dienas ritā pirmsskolas 2.vecumposmā” Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un empīriski pētīt šūpuļdziesmu izmantošanu bērna labbūtības sekmēšanai dienas ritā 2.vecumposmā un izstrādāt rekomendācijas pirmsskolu pedagogiem. Tēmas aktualitāte: Šūpuļdziesma ir instruments, kurš veiksmīgi papildina dienas ritā iekļaujamo rituālu klāstu. Darba struktūra: Darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā autore pēta teorētisko bāzi raksturojot: •dienas ritu pirmsskolā, • labbūtības jēdzienu, • šūpuļdziesmu lomu bērna labbūtības veicināšanā un kā tās iekļaujas pirmsskolas dienas ritā. Darba otrajā daļā autore veic: •aprakstu par novēroto, izstrādājot bērnu raksturojumu, veic izmēģinājuma darbību - dzied šūpuļdziesmas. Analizē pedagogu intervijas. Apkopo iegūtos datus. Izstrādā secinājumus un priekšlikumus. Darbs sastāv no 36 lapas , 2 pielikumiem un 39 izmantoti literatūras un avoti. Atslēgas vārdi: Šūpuļdziesmas, labbūtība, pirmsskolas 2. Vecumposms, dienas rits pirmsskolā Author: Sintija Freimane Topic of the qualification work: “The use of lullabies to promote child’s well-being during the day in the 2nd preshcool age.” Aim of the qualification work: Theoretically and empirically study the use of lullabies to promote the child's well-being during the day in the 2nd preschool age and develop recommendations for preschool teachers. Relevance of the topic: A lullaby is a tool that successfully complements the range of rituals included in the course of the day Work structure: The work consists of two chapters. In the first chapter, the author explores the theoretical basis by describing: • the course of the day in preschool, • the concept of well-being, • the role of lullabies in promoting the child's well-being and how they fit into the routine of the preschool day. In the second part of the work, the author performs: • a description of what was observed, developing the characteristics of the children, a test is carried out - they sing lullabies. Analyze teacher interviews. Summarize the obtained data. Develops conclusions and proposals. The qualification work consist of: 36 pages, 2appendixes, bibliography consists of 39 units. Key words: lullabies, well-being, 2nd preschool age, routine in preschool