Netradicionālie vingrinājumi 4-5 gadīgu bērnu stājas profilakses veicināšanai
Author
Štokne, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Netradicionālais inventārs 4-5 gadīgu bērnu stājas profilakses veicināšana Darba autors: Elīna Štokne Darba mērķis: analizēt teorētiskās atziņas un pētīt netradiconālu vingrinājumu izmantošanas iespējas 4-5 gadīgu bērnu stājas profilaksei. Atbilstoši pētījuma mērķim tika izvirzīti pētījuma uzdevumi: •Apkopot un analizēt zinātnisko literatūru par stājas raksturojumu, nozīmi 4-5 gadiem veciem bērniem un netradicionāliem vingrinājumiem tās veicināšanai un profilaksei. •Veikt praktisku pētījumu par netradicionālo vingrinājumu izmantošanu stājas profilaksei. •Apkopot pētījuma rezultātus, izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus Darba izstrādei un rezultāti tika atspoguļoti 2 nodaļas un 5 apakšnodaļas.’ Pirmajā, jeb teorētiskajā daļā tika pētīts bēnu fiziskā attīstība, stāja, kā arī netradicionālie vingrinājumi. Otrajā daļā, jeb empīriskajā daļā ir atspoguļota pētījuma organizācija un pedogaģiskā darbība. Ar kādiem netradicionālajiem vingrinājumie ir iespējams veicināt bērna stājas profilaksi, to darot ikdienas rimā atrodoties pirmsskolā, kā netradicionālie vingrinājumu ietekmē bērna stāju. Darbs sastāv no 35lpp, 1 tabulas, 5 attēliem, 3.pielikumiem, 17.literatūras avotiem Job title: Unconventional inventory promotion of posture prevention of 4-5 year old children Author of the work: Elina Štokne The aim of the work: to analyze the theoretical findings and to study the possibilities of using non-traditional exercises for the prevention of posture in 4-5-year-old children. In accordance with the purpose of the study, the following research tasks were set: • Collect and analyze the scientific literature on the characteristics of posture, its importance for 4-5-year-old children and non-traditional exercises for its promotion and prevention. • Conduct a practical study on the use of non-traditional exercises for posture prevention. • Summarize the research results, draw conclusions and put forward proposals 2 chapters and 5 subsections were presented for the development of the work and the results.' In the first, or theoretical part, the physical development, posture, as well as non-traditional exercises were studied. The second part, or the empirical part, reflects the organization of the study and the pedagogical activity. What non-traditional exercises can be used to promote the prevention of the child's posture by doing it in the daily routine while in preschool, how non-traditional exercises affect the child's posture. The work consists of 35 pages, 1 table, 5 pictures, 3 appendices, 17 literature sources