STARPTAUTISKĀ KONFERENCE VIDUSSKOLĒNU PREZENTĒŠANAS PRASMJU ATTĪSTĪBAI ANGĻU VALODĀ
Author
Rožkalne, Helēna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir noskaidrot, kā dalība starptautiskā zinātniskā konferencē ietekmē vidusskolēnu prezentēšanas prasmes angļu valodā. Maģistra darba pētījums fokusējās uz 16 vidusskolas skolēnu pieredzi, piedaloties starptautiskā konferencē. Dati tika iegūti, aptaujājot 10 angļu valodas skolotājus, analizējot skolēnu sniegumu, balstoties uz konkrētiem kritērijiem, kā arī apkopojot, analizējot skolēnu pašnovērtējumu, viņu refleksijas rezultātus, vienaudžu un skolotājas vērtējumu. Tika secināts, ka ar atbilstošu sagatavošanās procesu, efektīvas prezentācijas pamatnosacījumu apguvi un refleksiju par savu un citu sniegumu dalība starptautiskā konferencē pilnveido vidusskolēnu prezentēšanas prasmes angļu valodā, attīstot valodas zināšanas, mācoties no citiem, nostiprinot zināšanas par prezentācijām, un sniedzot iespēju trenēties prezentēšanā. The aim of the master’s Thesis is to determine how participation in an international scientific conference affects secondary school students' presentation skills in English. The research of the Master's Thesis focused on the experience of 16 secondary school students participating in an international conference. Data were collected by surveying 10 English language teachers, analysing students' performance based on specific criteria, and compilation and analysis of students' self-assessments, reflections, as well as peer and teacher evaluations. The findings indicate that with appropriate preparation, mastery of the fundamentals of effective presentations, and reflection on their own and others' performance, participation in an international conference enhances secondary school students' presentation skills in English by developing language skills, learning from others, consolidating knowledge about presentations, and providing opportunities to practice presenting.