Diferencēto uzdevumu izmantošana vēstures stundās 9. klasē tematā “sašķeltā pasaule”
Author
Imaks, Haralds
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Haralda Imaka diplomdarbā “Diferencēto uzdevumu izmantošana vēstures stundās 9. klasē tematā “sašķeltā pasaule”” tiek analizēta diferencēto uzdevumu būtība un izmantojums vēstures stundās pamatskolā devīto klašu vecumposmā. Diplomdarba mērķis ir analizēt diferencēto izdevumu izmantošanas pedagoģiskās iespējas vēstures stundās pamatskolā. Pētījums sastāv no divām daļām – teorētiskā daļa, kurā analizēts diferenciācijas jēdziens, izmantošanas iespējas un metodes; un empīriskā daļa, kurā, balstoties aptaujās, novērojumos un mācību snieguma vērtējumos, analizēta diferencēto uzdevumu efektivitāte un izmantojuma iespējas, kā arī izstrādāti ieteikumi diferencēto uzdevumu izmantošanas veicināšanai. Harald Imak's thesis “The use of differentiated tasks in history lessons in the 9th grade on the topic “divided world”” analyzes the nature and use of differentiated tasks in history lessons in elementary school in the ninth grade. The aim of the thesis is to analyze the pedagogical possibilities of using differentiated editions in history classes in elementary school. The study consists of two parts – the theoretical part, which analyzes the concept of differentiation, its possibilities, and methods; and the empirical part, in which, based on surveys, observations and evaluations of teaching performance, the effectiveness and possibilities of use of differentiated tasks are analyzed, as well as recommendations for promoting the use of differentiated tasks.