Show simple item record

dc.contributor.advisorSkribāne, Irinaen_US
dc.contributor.authorĒvelis, Andrisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:16:42Z
dc.date.available2015-03-23T10:16:42Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29526en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6852
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir mārketings mūzikas industrijā. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt mārketinga lomu mūsdienu mūziķa veiksmīgā darbībā, izpētīt mārketinga pasākumu efektivitāti, analizējot šī brīža situāciju vietējā tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus mūziķa vai grupas darbības uzlabošanai. Bakalaura darba pirmajā daļā tiek novērtēti tradicionālie un netradicionālie mārketinga veidi no teorētiskā viedokļa. Bakalaura otrajā daļā ir apskatīti mūsdienu mūziķa karjerā izmantojami mārketinga veidi un to ietekme uz patērētāju, kā arī tiek apskatīta šī brīža situācija pasaules mūzikas industrijā. Darba trešajā daļā tiek veiktas aptaujas un intervijas mūziķu vidū par mārketingā izmantotajām metodēm veiksmīga mūziķa darbībā ,kā arī tiek veikts novērojums un analizēta atsevišķas maza mēroga grupas darbība. Bakalaura darbā izmantotās sekojošās pētīšanas metodes: aptaujas, interviju un novērojuma analīze, statistiskā un grafiskā metode. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, apakšnodaļām un grupām, secinājumiem un priekšlikumiem, kā arī izmantotās literatūras saraksta. Darbs sastāv no 64 lpp, tajā iekļauti 11 attēli. Atslēgvārdi: mārketings, mūzikas industrija, mūzikas mārketings.en_US
dc.description.abstractBachelor's theme is marketing in music industry. Bachelor's aim is to evaluate the importance of marketing in today's musical success, to explore the effectiveness of marketing activities by analyzing the current situation on the domestic market, as well as develop proposals for improving the musicians career. In the first part of bachelor is evaluated traditional and untraditional forms of marketing from a theoretical point of view. In the second part is discusing the today's musician's career using marketing types and their impact on customers, there also is a discusion of the current situation in the global music industry. In the third part of bachelor are conducted surveys and interviews in the middle of musicians for marketing methods used in a successful career, there also is analised a small district musician career. In the bachelor are used the following research methods: surveys, interview and observation analysis, statistical and graphical method. Bachelor included an introduction, 5 parts, conclusions and proposals, as well as the literature references. Bachelor consists of 64 pages, it includes 11 pictures. Keywords: marketing, music industry, music marketing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleMārketings mūzikas industrijāen_US
dc.title.alternativeMarketing music industryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record