Show simple item record

dc.contributor.advisorKulinska, Maija
dc.contributor.authorSpriņģe, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:32Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102687
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68532
dc.description.abstractDarba autore: Liene Spriņģe Darba vadītāja: Mg.sc.educ. Maija Kulinska Darba mērķis: Pētīt bērnu sociāli emocionālās attīstības sekmēšanu dienas ritā izmantojot sociāli emocionālās attīstības paņēmienus. Darba tēma: Sociāli emocionālās attīstības sekmēšanas iespējas pirmsskolas 2. vecumposma bērniem dienas ritā. Kvalifikācijas darbs veidots divās daļās. Pirmajā daļā tiek analizēta literatūra par sociāli emocionālo attīstību, sociāli emocionālās attīstības sekmēšanu pirmsskolā, otrā vecumposma attīstības īpatnībām. Otrajā daļā tiek veikts empīrisks pētījums par sociāli emocionālās attīstības sekmēšanu 2. vecumposmā dienas ritā. Tika izstrādāti pētījuma kritēriji un veikta novērošana. Pētījuma ietvaros izstrādātas metodes un paņēmieni sociāli emocionālo prasmju sekmēšanai. Pēc pedagoģiskā izmēģinājuma darbības veikta atkārtota novērošana un datu apkopošana. Kvalifikācijas darba apjoms: 33.lpp., 1 tabula, 13. attēli, 4 pielikumi, 28 literatūras un izmantotie avoti.
dc.description.abstractThe author: Liene Spriņģe The adviser: Mg.sc.educ. Maija Kulinska The objective of the research: To explore the promotion of children's socio-emotional development in the daytime through socio-emotional development techniques. The research title: Options promoting the social-emotional development of middle age children in a pre-school during the day. The qualification work consists of two parts. The first part analyzes the literature on socio-emotional development, promotion of socio-emotional development in preschool, peculiarities of the development of the middle age stage. In the second part, an empirical study is conducted on the promotion of socio-emotional development in the middle age stage during the day. Study criteria were developed and follow-up was conducted. Methods and techniques for promoting social-emotional skills have been developed within the research. After the pedagogical trial operation, repeated observation and data collection was carried out. The content of the qualification paper includes: 33 pages, 1 table, 13 pictures, 4 attachments, 28 literature and sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsociāli emocionālā attīstība
dc.subjectemocionālā attīstība pirmsskolā
dc.subjectbērnu attīstība otrajā vecumposmā
dc.subjectpirmsskola
dc.titleSociāli emocionālās attīstības sekmēšanas iespējas pirmsskolas 2. vecumposma bērniem dienas ritā
dc.title.alternativeOpportunities for promoting social-emotional development for preschool 2nd-age children during the day
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record