Sadarbības prasmju veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās 4-5 gadus veciem bērniem
Author
Veipāne, Kristiāna Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Galeniece, Ilze
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Kristiāna Anete Veipāne Darba nosaukums: Sadarbības prasmju veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās 4-5 gadus veciem bērniem Darba mērķis: analizēt 4-5 gadīgu bērnu sadarbības prasmju veicināšanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās Teorētiskajā analīzē darba autore analizēja sadarbības prasmju raksturojumu, sadarbības prasmju caurviju prasmi un bērnu attīstību saskarsmē 4-5 gadus veciem bērniem. Tika analizēta vizuālās mākslas ietekme uz bērnu attīstību, kā arī pedagoģiskā darbība sadarbības prasmju sekmēšanai. Darba empīriskajā daļā tika veikts pētnieciskais darbs sadarbības prasmju veicināšanai vizuālās mākslas nodarbībās. Veikta praktiskā izmēģinājumdarbība uz teorētiskās pētījuma bāzes pamata, kā arī veikti rezultātu apkopojumi un izdarīti secinājumi. Izstrādāti ieteikumi pedagoģiskajai darbībai sadarbības prasmju veicināšanai vizuālās mākslas nodarbībām 4-5 gadus veciem bērniem. Darba struktūra: Ievads, teorētiskā daļa, secinājumi, 18 literatūras avoti, 2 attēli, 5 tabulas un 2 grafiki. Author of the work: Kristiāna Anete Veipāne Title of work: Promotion of cooperation skills in visual art classes for 4-5 year old children The aim of the work: to analyze the possibilities of promoting the cooperation skills of 4-5 year old children in visual art classes In the theoretical analysis, the author of the work analyzed the characteristics of cooperation skills, the skill of interweaving cooperation skills and the development of children in communication for 4-5-year-old children. The impact of visual art on children's development was analyzed, as well as the pedagogical activity for promoting cooperation skills. In the empirical part of the work, research work was carried out for the promotion of cooperation skills in visual art classes. The practical trial operation was carried out on the basis of the theoretical research base, as well as the summaries of results were carried out and conclusions were drawn. Recommendations for pedagogical activities for promoting cooperation skills for visual art classes for 4-5-year-old children have been developed. Structure of the work: Introduction, theoretical part, conclusions, 18 literature sources, 2 images, 5 tables and 2 graphs.