Numikonu resursi skaitļu izjūtas veicināšanai skolēniem 1. klasē matemātikas mācību jomā
Autor
Smilga, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Datum
2024Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba temats: Numikonu resursi skaitļu izjūtas veicināšanai skolēniem 1. klasē matemātikas mācību jomā Darba autore: Ieva Smilga Darba vadītāja: Dr. paed. Ineta Helmane Pētījuma mērķi: pētīt un praktiski pārbaudīt numikonu resursu izmantošanu skaitļu izjūtas veicināšanai skolēniem 1. klasē matemātikas mācību jomā. Teorētiskā daļa: pirmā nodaļa sastāv no dažādu zinātnisko literatūru un pētījumu atziņām par matemātikas jomu sākumskolā, skaitļu izjūtas jēdziena raksturojumu un tās nozīmīgumu un kā, izmantojot numikonu resursus, veicināt skaitļu izjūtas attīstību 1.klases vecuma skolēniem. Empīriskā daļa: otrā nodaļa sastāv no pētījuma, kurā tiek pētīta reālā situācija sākumizglītības iestādē un izstrādāti ieteikumi par numikonu resursu izmantošanu skaitļu izjūtas veicināšanai skolēniem 1. klasē matemātikas mācību jomā. Darba apjoms: darba kopējais lapaspušu skaits - , attēlu skaits - 6, tabulu skaits - 9, bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits -70 , pielikumu skaits - 2 Atslēgas vārdi: matemātikas mācību joma, 1.klase, skaitļu izjūta, numikoni. Bachleor’s thesis title: The use of numicon resources for promoting number sense for 1st grade students in mathematics. Author of the bachelor’s thesis: Ieva Smilga Advisor of the bachelor’s thesis: Dr. paed. Ineta Helmane The aim of the bachelor's thesis: theoretically and practically research the use of numicon resources for promoting number sense for 1st grade students in mathematics. The theoretical part: the first chapter consists of analysing various scientific literature and studies on the field of mathematics at primary school level, describing the characterisation of number sense concept, the importance of it and how to promote the development of number sense for 1st grade students in mathematics using numicon resources. The empirical part: the second chapter consists of a study examining the real situation in the chosen primary school’s 1st grade class and after the study there are made conclusions and recommendations about the use of numicon resources to promote number sense for 1st grade students in mathematics. Volume of the bachelor paper: total page count -, number of images - 6, number of tables - 9, number of attachments - 3, number of literature sources - 70. Keywords: mathematics, 1st grade, number sense, numicons.