Vizualizācijas metodes Aspazijas dzejas iepazīšanā 7. klasē.
Author
Balode, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Seile, Elza
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba “Vizualizācijas metodes Aspazijas dzejas iepazīšanā 7. klasē” mērķis ir noskaidrot, vai vizualizācijas metodes palīdz Aspazijas dzejas iepazīšanā 7. klasē. Diplomdarbam ir trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā ir sniegts ieskats par Aspazijas biogrāfiju un vizualizācijas metodēm. Otrajā nodaļā raksturots pusaudžu vecumposms un izmēģinājumdarbībā iesaistītie skolēni, kā arī mācību materiālu sagatavošana, izmantojot vizualizācijas metodes. Trešajā nodaļā aprakstīta skolēnu un skolotājas sadarbības norise un izvērtējums. Diplomdarba mērķis ir sasniegts, jo tika noskaidrots, ka vizualizācijas metodes palīdz dzejas izpratnē. Rezultāti liecina, ka pēc vizualizācijas metožu izmantošanas skolēnu izpratne par dzeju ir augusi. The goal of the thesis "Visualisation methods in introduction of Aspazija' s poetry in the 7th grade " is to find out, whether visualisation methods help in learning Aspaziya's poetry in the 7th grade. The thesis consists of three chapters. The first chapter provides an overview of Aspazia's biography and visualisation techniques. The second chapter describes the teenage age and the students involved in trials, as well as the preparation of teaching materials using visualisation methods. The third chapter describes the progress and evaluation of the cooperation between students and the teacher. The study concludes that that the goal of the thesis has been achieved, as it helped to clarify that visualisation methods in the understanding of poetry. The results proof that after using visualization methods, students' understanding of poetry has increased.