Satura pārvaldes sistēmas ieviešana tirdzniecības uzņēmumā
Author
Lukjaņenko, Romāns
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krasts, Juris
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā tiek aprakstītas tirdzniecības uzľēmuma problēmas, kuras attiecas uz gadījumiem, kad uzľēmumam ir nepieciešams reorganizēt procesus un ieviest jaunas tehnoloģijas, lai paaugstinātu darba efektivitāti un palielināt pelľu. Projekta daļā ir aprakstītas satura pārvaldes sistēmas un tīmekļa vietnes ieviešanas process tirdzniecības uzľēmumā. Sistēmas projekta ieviešana notiek organizācijas procesu analizēs rezultātā. Projekta sagatavošanas laikā, notiek uzľēmuma analīze, procesu analīze, nepieciešamo tehnisko risinājumu analīze, nepieciešama satura pārvaldes sistēmas komponentu salīdzinošā analīze un ekonomiskais novērtējums. Darba rezultātā, tiek sagatavots informācijas sistēmas ieviešanas projekts, pēc kura notiek reālas sistēmas ieviešana. Sistēmas ieviešanas gaitā, notiek reālas satura pārvaldes sistēmas pielāgošana un adoptācija. In this paper the problems of trade enterprise, which are related to the cases when the enterprise requires to reorganize processes and introduce new technologies to increase work efficiency and revenue. The Project part describes management systems and introduction process of the web-page. The system Project implementation is a result of process analysis. During the Project preparation the enterprise analysis, process analysis, analysis of necessary technologic solutions, comparative analysis of content management system and economic evaluation is carried out. As the result of work the information system implementation project is prepared, according to which the real system introduction is performed. The adaptation and adjustment of the real content system is performed during the system implementation stage.