Interaktīvās simulācijas 9. klases fizikas temata "Kā mēs ikdienā izmantojam elektrību?" apguvē
Author
Bumbure, Lada
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Dudareva, Inese
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Pieredzes darbs Interaktīvās simulācijas 9. klases fizikas temata "Kā mēs ikdienā izmantojam elektrību?" apguvē. Darba autore: Lada Bumbure, darba vadītāja: Dr. phys. Inese Dudareva. Darbs ir uzrakstīts latviešu valodā uz 52 lappusēm, ietver 30 attēlus, 3 tabulas, 31 literatūras avotu un 1 pielikumu. Darba mērķis ir apkopot un izvērtēt pieredzi par interaktīvo simulāciju praktisko pielietošanu 9. klases fizikas temata “Kā mēs ikdienā izmantojam elektrību?” apguvē. Darbā tiek veikta zinātniskās un metodiskās literatūras apkopošana par interaktīvo simulāciju lietošanu mācību procesā, apkopota un izvērtēta autores praktiskā pieredze temata plānošanā, mācību procesa organizēšanā un skolēnu snieguma vērtēšanā, kā arī apkopoti metodiski ieteikumi temata "Kā mēs ikdienā izmantojam elektrību?" apguvē, izmantojot interaktīvās simulācijas. Teacher’s experience work Interactive simulations in the acquisition of 9th grade physics topic “How do we use electricity in everyday life?". Author of the work: Lada Bumbure, supervisor: Dr. phys. Inese Dudareva. The work is written in Latvian on 52 pages, includes 30 pictures, 3 tables, 31 literary sources and 1 appendix. The aim of the work is to collect and evaluate the experience of the practical application of interactive simulations in the acquisition of 9th grade physics topic "How do we use electricity in everyday life?". The work collects scientific and methodical literature on the use of interactive simulations in the learning process, collects and evaluates the author's practical experience in planning the topic, organizing the learning process, and evaluating the performance of students, as well as collects methodological recommendations on the topic "How do we use electricity every day?" acquisition through interactive simulations.