Leksikoloģijas jautājumu apguve un analītiskās domāšanas prasmju pilnveide 5. klasē
Author
Kūla-Zīle, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Lokmane, Ilze
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Leksikoloģijas jautājumu apguve un analītiskās domāšanas prasmju pilnveide 5. klasē” mērķis – izstrādāt metodisko materiālu, uzdevumu kopu, īstenot leksikoloģijas jautājumu apguves stundu ciklu, lai veicinātu skolēnu analītiskās domāšanas attīstību. Bakalaura darbā ir piecas nodaļas ar vairākām apakšnodaļām, kurās aplūkota normatīvo dokumentu, mācību līdzekļu satura kontentanalīze, leksikoloģijas un frazeoloģijas teorētiskie jautājumi, skolēnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums, īstenotā stundu cikla satura lingvodidaktiskais pamatojums, norise un rezultāti. Bakalaura darba izmēģinājumdarbībai izstrādātais stundu cikls un pētījumā gūtie rezultāti var kalpot par pamatu līdzvērtīgu stundu ciklu izstrādē. The aim of the paper is thesis titled "Exploration of Lexicological Issues for the Development of Analytical Thinking Skills in 5th Grade" is to develop methodological materials, a set of tasks, and implement a cycle of lexicon acquisition lessons to promote students' development of analytical thinking. The bachelor's thesis consists of five chapters with several subchapters, which discuss content analysis of normative documents and teaching aids, theoretical aspects of lexicology and phraseology, pedagogical-psychological characterization of students, linguistic-didactic justification of the implemented lesson cycle, its process, and outcomes. The content and results obtained in the bachelor's thesis can serve as a basis for the development of an equivalent lesson cycle.