Iepriekšējo zināšanu un prasmju aktualizēšana jaunā satura apguvei matemātikā 7.klasē
Author
Aizkalniete, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma: Iepriekšējo zināšanu un prasmju aktualizēšana jaunā satura apguvei 7. klasē. Darba autore: Laura Aizkalniete Darba zinātniskā vadītāja: Mg.math., mg.paed. Aira Kumerdanka. Darba mērķis: izstrādāt metodisku materiālu, kā aktualizēt iepriekšējās zināšanas un prasmes, lai skolēni veiksmīgāk apgūtu jauno mācību saturu matemātikā. Darba apjoms: 51 lpp., 22 attēli, 6 tabulas, 4 pielikumi, 21 literatūras avots. Diplomdarbā izmantotas B. Rosenšaina, P. Salivana, D. Brunera un citu autoru atziņas. Darbam ir praktiska nozīme, jo, realizējot autora izstrādātās iepriekšējo zināšanu aktualizēšanas metodes, veiksmīgāk tiks apgūts jaunais saturs matemātikā 7.klasē. Atslēgas vārdi: aktualizācija, matemātika, rēķinpratība, jēdzieni. Topic of the work: Actualization of previous knowledge and skills for learning new content in mathematics in the 7th grade. Author of the work: Laura Aizkalniete. Scientific supervisor: Mg.math., mg.paed. Aira Kumerdanka. The purpose of the work: to develop methodical material on how to update previous knowledge and skills so that students can more successfully learn the new learning content in mathematics. Work volume: 51 pages., 22 images, 6 tables, 4 appendices, 21 literature source. The findings of B. Rosenšain, P. Sullivan, D. Bruner and other authors are used in the diploma thesis. The work has a practical meaning, because by implementing the methods of updating previous knowledge developed by the author, the new content in mathematics in the 7th grade will be learned more successfully. Key words: actualization, mathematics, numeracy, concepts.