Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Aira
dc.contributor.authorFreimane, Daiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:05:53Z
dc.date.available2025-05-28T01:05:53Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103838
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68586
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums - Portatīvā datora “Chromebook” izmantošana 8.klašu matemātikas stundās. Diplomdarba mērķis – izstrādāt/pielietot 8.klases matemātikas stundu plānus, kuru realizēšanai mācību stundās izmantojami Chromebook portatīvie datori, praksē pārbaudīt un novērtēt šādu stundu priekšrocības un trūkumus un izstrādāt ieteikumus skolotājiem matemātikas mācību stundu organizēšanai. Diplomdarbā pētīti jautājumi par Latvijas izglītības iestāžu digitalizāciju, Chromebook portatīvā datora iespējām un izaicinājumiem kā arī to pielietojumu mācību stundās. Veikts skolotāju un skolēnu aptaujas rezultātu apkopojums un analīze par Chromebook portatīvo datoru izmantošanas lietderību un pieredzi mācību stundās, kā arī praksē pārbaudīti mācību stundu plāni kopā ar 8.klases skolēniem, izmantojot Chromebook portatīvos datorus. Izstrādāti ieteikumi skolotājiem matemātikas mācību stundu organizēšanai, kurās plānots izmantot Chromebook portatīvos datorus.
dc.description.abstractTitle of the Thesis: The Use of Chromebook Laptops in 8th Grade Mathematics Lessons. Objective of the Thesis: To develop and implement lesson plans for 8th-grade mathematics that utilize Chromebook laptops, to evaluate the advantages and disadvantages of such lessons through practical application, and to create recommendations for teachers on organizing mathematics lessons using Chromebook laptops. The thesis investigates issues related to the digitalization of educational institutions in Latvia, the capabilities and challenges of using Chromebook laptops, and their application in classroom settings. It includes a summary and analysis of survey results from teachers and students regarding the usefulness and experience of using Chromebook laptops in lessons. Additionally, it details the practical testing of lesson plans with 8th-grade students using Chromebook laptops. Recommendations for teachers on organizing mathematics lessons with Chromebook laptops are also developed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectChromebook
dc.subject8.klase
dc.subjectmatemātika
dc.subjectmetodika
dc.titlePortatīvā datora “Chromebook” izmantošana 8.klašu matemātikas stundās”
dc.title.alternativeThe Use of Chromebook Laptops in 8th Grade Mathematics Lessons.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record