Vajadzību analīze angļu valodas speciāliem mērķiem kursa izveidei skolotājiem.
Author
Laursone, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Vajadzību analīze angļu valodas speciāliem mērķiem kursa izveidei skolotājiem” tiek pētīts, kā būtu jāizstrādā angļu valodas kurss skolu skolotājiem, pamatojoties uz vajadzību analīzi un kam skolotājiem ir nepieciešama angļu valoda. . Lai izstrādātu kursu, tika apkopota informācija par skolotāju pienākumiem, izskatīti skolotāju amatu apraksti un analizēta informācija par skolotāju pienākumie, pētīts kāveikt vajadzību analīzi un izstrādāt angļu valodas kursu speciāliem mērķiem. Tika veikta gadījuma izpēte. Pētījuma izlasi veidoja 15 skolotāji no kādas Latvijas skolas un tika izmantotas šādas datu vākšanas metodes: divu skolotāju novērošana Erasmus braucienā, intervija ar speciālistu un anketa skolotājiem. Gadījuma izpētes rezultāti liecina, ka galvenais skolotāju angļu valodas apguves mācību mērķis ir iemācīties sazināties ar citiem skolotājiem par mācību metodēm un nodarbībām klasē, izmantojot reālās dzīves sarunu simulācijas uzdevumus. The Bachelor’s Thesis “Needs Analysis to Design English for Specific Purposes Course to Teachers” explores how an English course for school teachers should be developed based on the needs analysis and what teachers need the English language for. .In order to develop the course, information related to teachers' responsibilities was collected, teachers' job descriptions were reviewed and information was analysed on how to conduct a needs analysis and develop an English for Specific Purposes course. A case study was conducted. The research sample consisted of 15 teachers from a school in Latvia and the following data collection methods were used: observation of two teachers on an Erasmus trip, an interview with a specialist and a questionnaire for teachers. The results of the case study show that the main objective of school teachers is learning how to communicate with other teachers about the teaching methods, and classroom activities, through simulation-based tasks of real-life conversation.