Transdisciplināra pieeja angļu valodas mācīšanai starptautiskā bakalaurāta iesācēju programmā
Автор
Kuļikova, Jeļizaveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Дата
2024Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šajā diplomdarbā “Transdisciplināra pieeja angļu valodas mācīšanai starptautiskā bakalaurāta iesācēju programmā” ir iespēja iepazīties ar izglītības jomu, kuras ietvaros ir sniegts pētījumus par transdisciplināro pieeju, kas tā ir un kā tā tiek izmantota. Šī pieeja ir ļoti aktuāla un labi attīstīta, un to bieži izmanto starptautiskajās programmās. Arī pētnieciskajā darbā “Transdisciplināra pieeja angļu valodas mācīšanai starptautiskā bakalaurāta iesācēju programmā” ir sniegta detalizēta un izpētīta informācija par Starptautisko bakalaureāta programmu, par tās nozīmi un izmantošanu, kā arī sniegta informācija par iesācēju izglītojamo raksturojums. Darbā iekļauta arī izpēte par to, kā tiek organizēti rīta apļi, un intervija ar Starptautiskā bakalaureāta programmas skolotājiem. Pētījuma rezultātā autors varēja īstenot rīta apļus, pamatojoties uz transdisciplināro pieeju, un veidot interviju ar Starptautiskās bakalaureāta programmas skolotājiem, kā arī dalīties ar pozitīvo pieredzi. In this Diploma Paper “Transdisciplinary Approach To Teaching English In An International Baccalaureate Primary Years Programme” it is possible to explore the pedagogical area, which includes an analysis where it is possible to review the research on the transdisciplinary approach, what it is and how it is used. This method is very relevant and well developed and is often used in international programmes. Also in this Diploma Paper “Transdisciplinary Approach To Teaching English In An International Baccalaureate Primary Years Programme” there is detailed and researched information about the International Baccalaureate programme , what it is and where it is used and a characteristic of young learners. There is also a case study of where morning circles are organised and an interview with teachers from the International Baccalaureate programme. As a result of this case study the author was able to organise morning circles based on the transdisciplinary method and conducted an intreview with teachers from International Baccalaureate programme and shared their positive experiences.