Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorRāte, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:16:43Z
dc.date.available2015-03-23T10:16:43Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32445en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6861
dc.description.abstractŠis bakalaura darbs ir veltīts Latvijas lauku tūrisma produktu inovāciju izpētei. Darba mērķis ir sniegt priekšlikumus Rucavas pagasta uzņēmējiem inovatīvu produktu ieviešanai. Darbā autore izpēta teorētisko materiālu, kas attiecas uz inovācijām tūrisma jomā, kā arī intervijas veidā veic pētījumu Latvijas lauku tūrisma Rucavas pagasta pašvaldības un uzņēmumu vidū, un analizē pagasta tūrisma ekspertu viedokli. Pētījuma rezultāti atklāj, ka Rucavas pagasta tūrisma uzņēmumu piedāvājums nav konkurētspējīgs Latvijas mērogā, bet to produkti novadā un apkārtējā pagasta reģionā ir inovatīvi un spējīgi konkurēt ar vietējiem uzņēmējiem. Latvijā tāpat kā Rucavas pagastā pastāv atsevišķi inovatīvi uzņēmumi, kuri dominē vietējā tirgū. Uzņēmēji un pašvaldība rēķinās ar sarežģīto ekonomisko situāciju pieņemot to par izaicinājumu un motivāciju uzņēmējdarbības nostabilizēšanā, inovāciju ieviešanā.en_US
dc.description.abstractThis bachelor paper is dedicated to investigations of rural tourisms product innovations of Latvia. The aim of the paper is to provide suggestions for district of Rucava how to make or achieve innovative products. The author of the paper explores theoretical material, which ir related to innovations in tourism industry, as well as takes a measures by interviewing experts of rural tourism - organizations and local authorities in district of Rucava and analyses the opinion about local rural tourism development. The results of the research reveal that rural tourisms products of district Rucava is not that competitive between all Latvia’s rural tourism products as they are among local organizations. In Latvia as in Rucava, exists individual organizations that are dominant in local market. Entrepreneurs and local authorities of Rucava are aware of complicated economical situation in country of Latvia, accepting it as motivation in order to run the business in tourism industry, as well as motivation for innovations, making organizations competitiveness.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLauku tūrisma produktu inovācijas Latvijāen_US
dc.title.alternativeInnovations of Rural Tourism Product in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record