Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorŪdre, Lelde
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:08Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:08Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105495
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68620
dc.description.abstractDarba autors: Lelde Ūdre Kvalifikācijas darba nosaukums: Rotaļas valodas attīstības veicināšanai pirmsskolas izglītības pirmajā posmā Darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pētīt valodas attīstības veicināšanu 1. vecumposma bērniem izmantojot rotaļas pedagoģiskajā darbībā. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tika apkopota un analizēta zinātniskā literatūra par valodu, tās attīstību un, kā bērniem jaunākajā vecumposmā sekmēt valodas lietojumu. Tika analizēta teorētiskā literatūra, kā pedagoģiskajā darbībā izmantot rotaļu, lai tā veicinātu valodas attīstību bērniem 1. vecumposma grupā. Otrajā daļā tika veikts empīriskais pētījums par to, kā un kādas rotaļas pedagoģiskajā darbībā veicina valodas attīstības sekmēšanu 1. vecumposma bērniem, ņemot vērā vecumposma īpatnības. Darbs sastāv no: 36 lpp., 3 tabulām, 3 attēliem, 28 izmantotiem literatūras avotiem latviešu un angļu valodā, 7 pielikumiem. Atslēgas vārdi: valoda, valodas attīstība, rotaļa, 1. vecumposms, pirmsskolas izglītība
dc.description.abstractAuthor: Lelde Ūdre Title of qualification work: Games for the promotion of language development in the 1st stage of preschool education Aim of the work: Theoretical and practical research on the promotion of language development in children in the 1st age group by play in pedagogical activities. The qualification consists of two parts. The first part summarises and analyses the scientific literature on language, its development and how to promote language use in young children. Theoretical literature on how to use play in pedagogical activities to promote language development in children in the 1st age group was analysed. The second part of the study was an empirical investigation of how and what kind of play in pedagogical activities contributes to language development in children in Year 1, considering age-specific characteristics. The thesis consists of 36 pages, 3 tables, 3 pictures, 28 references in Latvian and English, 7 appendices. Keywords: language, language development, play, age 1, preschool education
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectvaloda
dc.subjectvalodas attīstība
dc.subjectrotaļa
dc.subject1. vecumposms
dc.subjectpirmsskolas izglītība
dc.titleRotaļas valodas attīstības veicināšanai pirmsskolas izglītības pirmajā posmā
dc.title.alternativeGames for the promotion of language development in the 1st stage of preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige