dc.contributor.advisor | Randoha, Antra | |
dc.contributor.author | Firsova-Fomina, Anita | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T01:06:08Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T01:06:08Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 105501 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68621 | |
dc.description.abstract | Darba autors: Anita Firsova-Fomina. Darba nosaukums: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sīkās motorikas attīstības veicināšana tehnoloģiju mācību jomā. Darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiskā darbībā pētīt bērnu sīkās motorikas attīstības sekmēšanas iespējas tehnoloģiju mācību jomā. Īss pētījuma saturs: Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļām. Teorētiskā daļa: Zinātniskās literatūras analīze par agrīnās bērnības vecumposma raksturojumu, sīkās motorikas un radošuma nozīmi bērnu attīstībā. Tehniku un paņēmienu apraksts, ar kuriem to veicināt pirmsskolā. Empīriskā daļa: Izvēlēto pētījuma metožu metodoloģija, pētījuma norises apraksts ar bērnu raksturojumu pētījuma ietvaros un to prasmju vērtējums pētījuma sākumā. Sīko motoriku attīstošu rotaļnodarbību tehnoloģiju mācību jomā apraksts. Pētījuma rezultātu analīze un secinājumi. Atslēgas vārdi: Sīkā motorika; jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstība; sīko motoriku attīstošas tehnoloģiju mācību jomā rotaļnodarbības. Pētījuma darba lapaspušu skaits: Kvalifikācijas darbs sastāv no 46 lapaspusēm Tabulu skaits: 6 tabulas. Attēlu skaits: 13 attēli. Biogrāfiskā saraksta vienību skaits: 37 literatūras un avotu vienības. Pielikumu skaits: 2 pielikumi. Pētījuma norises laiks: no 2024. gada septembra līdz 2024. gada novembrim. | |
dc.description.abstract | Author of the work: Anita Firsova-Fomina. Job title: Promoting the development of fine motor skills in preschool children in the field of technology education. Work goal: To explore theoretically and practically the possibilities of fostering children's fine motor development in technology education. Short study content: The qualification consists of theoretical and empirical parts. Theoretical part: An analysis of the scientific literature on the characteristics of the early childhood years, the role of fine motor skills and creativity in children's development. Description of techniques and methods to promote it in pre-school. Empirical parts: Methodology of the chosen research methods, description of the research process with characteristics of the children in the study and assessment of their skills at the beginning of the study. Description of the fine motor development play activities in the field of technology education. Analysis of the results and conclusions. Key words: Fine motor skills; development of younger pre-school children; technology-based play activities for fine motor skills. Number of pages of study work: qualification work consists of 46 pages. Number of tables: 6 tables. Number of images: 13 images. Number of biographical list units: 37 literature and source units. Number of attachments: 2 attachments. The duration of the study: from September 2024 to November 2024. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | sīkā motorika | |
dc.subject | jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstība | |
dc.subject | sīko motoriku attīstošas rotaļnodarbības | |
dc.subject | rotaļnodarbības tehnoloģiju mācību jomā | |
dc.title | Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sīkās motorikas attīstības veicināšana tehnoloģiju mācību jomā | |
dc.title.alternative | Promoting the development of fine motor skills in preschool children in the field of technology education | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |