dc.contributor.advisor | Buboviča, Jana | |
dc.contributor.author | Koževņikova, Jūlija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T01:06:10Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T01:06:10Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 105538 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68629 | |
dc.description.abstract | Teorētiski un praktiski analizējot satura vienības “Matemātikas valoda, skaitlis un cipars” apguvi tika secināts, ka izstrādātās strukturētās rotaļnodarbības, kuru laikā tiek veicināta bērnu sadarbība, radošums, aktīva darbošanās veicina matemātikas apguvi. | |
dc.description.abstract | Theoretically and practically analyzing the learning of the content unit "Mathematics language, number and digit", it was concluded that the developed structured play lessons, during which children's cooperation, creativity, and active activity are encouraged, contribute to the learning of mathematics. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | matemātika | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | apguve | |
dc.subject | skaitlis | |
dc.subject | cipars | |
dc.title | Matemātikas valoda. Skaitlis un cipars | |
dc.title.alternative | The language of mathematics. Number and number | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |