Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorKoževņikova, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:10Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:10Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105538
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68629
dc.description.abstractTeorētiski un praktiski analizējot satura vienības “Matemātikas valoda, skaitlis un cipars” apguvi tika secināts, ka izstrādātās strukturētās rotaļnodarbības, kuru laikā tiek veicināta bērnu sadarbība, radošums, aktīva darbošanās veicina matemātikas apguvi.
dc.description.abstractTheoretically and practically analyzing the learning of the content unit "Mathematics language, number and digit", it was concluded that the developed structured play lessons, during which children's cooperation, creativity, and active activity are encouraged, contribute to the learning of mathematics.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmatemātika
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectapguve
dc.subjectskaitlis
dc.subjectcipars
dc.titleMatemātikas valoda. Skaitlis un cipars
dc.title.alternativeThe language of mathematics. Number and number
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record