Tehnoloģiju mācību jomas devums kognitīvo spēju un kritiskās domāšanas attīstībā 3-4 gadus veciem bērniem
Author
Utināne, Ginta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Ummere-Tillberga, Linda
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Ginta Utināne Darba vadītāja: Mg.paed. Linda Ummere-Tillberga Darba temats: Tehnoloģiju mācību jomas devums kognitīvo spēju un kritiskās domāšanas attīstībā 3-4 gadus veciem bērniem. Darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt kā tehnoloģiju mācību joma sekmē 3-4 gadus vecu bērnu kognitīvo spējas un kritiskās domāšanas attīstību. Teorētiskajā daļā tika pētīta pedagoģiskā un psiholoģijas literatūra par kognitīvo un kritiskās domāšanas attīstību pirmsskolas bērniem. Veikts empīriskais pētījums, lai praktiski pārbaudītu tehnoloģiju mācību jomas ietekmi uz bērna kognitīvajā un kritiskās domāšanas spējām. Atslēgvārdi: kritiskā domāšana, kognitīvā attīstība. Darba saturs: 25 lpp., 5 tabulas, izmantoti 18 literatūras avoti. Author of the work: Ginta Utināne Supervisor: Mg.paed. Linda Ummer-Tillberg Thesis topic: The contribution of the field of learning technologies in the development of cognitive abilities and critical thinking for 3-4 year old children. The aim of the work: to find out theoretically and practically how the field of learning technology contributes to the development of cognitive abilities and critical thinking of 3-4-year-old children. In the theoretical part, pedagogical and psychological literature on the development of cognitive and critical thinking in preschool children was studied. Empirical research was conducted to practically test the influence of the technology learning field on the child's cognitive and critical thinking abilities. Keywords: critical thinking, cognitive development. Content of the work: 25 pages, 5 tables, 18 literary sources are used.