• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tehnoloģiju mācību jomas devums kognitīvo spēju un kritiskās domāšanas attīstībā 3-4 gadus veciem bērniem

Thumbnail
Открыть
299-105586-Utinane_Ginta_go17007.pdf (480.5Kb)
Автор
Utināne, Ginta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Ummere-Tillberga, Linda
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Ginta Utināne Darba vadītāja: Mg.paed. Linda Ummere-Tillberga Darba temats: Tehnoloģiju mācību jomas devums kognitīvo spēju un kritiskās domāšanas attīstībā 3-4 gadus veciem bērniem. Darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt kā tehnoloģiju mācību joma sekmē 3-4 gadus vecu bērnu kognitīvo spējas un kritiskās domāšanas attīstību. Teorētiskajā daļā tika pētīta pedagoģiskā un psiholoģijas literatūra par kognitīvo un kritiskās domāšanas attīstību pirmsskolas bērniem. Veikts empīriskais pētījums, lai praktiski pārbaudītu tehnoloģiju mācību jomas ietekmi uz bērna kognitīvajā un kritiskās domāšanas spējām. Atslēgvārdi: kritiskā domāšana, kognitīvā attīstība. Darba saturs: 25 lpp., 5 tabulas, izmantoti 18 literatūras avoti.
 
Author of the work: Ginta Utināne Supervisor: Mg.paed. Linda Ummer-Tillberg Thesis topic: The contribution of the field of learning technologies in the development of cognitive abilities and critical thinking for 3-4 year old children. The aim of the work: to find out theoretically and practically how the field of learning technology contributes to the development of cognitive abilities and critical thinking of 3-4-year-old children. In the theoretical part, pedagogical and psychological literature on the development of cognitive and critical thinking in preschool children was studied. Empirical research was conducted to practically test the influence of the technology learning field on the child's cognitive and critical thinking abilities. Keywords: critical thinking, cognitive development. Content of the work: 25 pages, 5 tables, 18 literary sources are used.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68648
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV