Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andrisen_US
dc.contributor.authorNalivaiko, Aigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:16:43Z
dc.date.available2015-03-23T10:16:43Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33015en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6864
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: „Transcom worldwide Latvia stratēģiskās iespējas, to izmantošana konkurences pārākuma veidošanā”. Efektīva uzņēmuma darbība konkurences tirgus apstākļos iespējama gadījumā, ja uzņēmums ir konkurētspējīgs. Uzņēmuma tirgus stāvokļa stabilitāti nosaka tā saražotu preču vai pakalpojumu konkurētspēja un iespēja īstenot konkurences cīņu. Bakalaura darba mērķis ir uzņēmuma Transcom worldwide Latvia stratēģisko iespēju un konkurētspējas novērtējums un šī uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas ieteikumu izstāde. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Darba gaitā tiek izpētītas stratēģiskās iespējas, konkurētspējas teorētiskie jautājumi, izskatīts uzņēmuma Transcom worldwide Latvia darbības raksturojums, klientu apkalpošanas nozares vispārējs raksturojums un novērtējums, novērtēta uzņēmuma Transcom worldvide Latvia konkurētspēja un ir sniegtas rekomendācijas, kā var paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju. Bakalaura darba apjoms ir 66 lpp., 15 attēli. Darbā izmantoti 19 literatūras avoti, 2 pielikumi.en_US
dc.description.abstractTheme of this bachelor’s thesis is „Transcom worldwide Latvia’s strategic options, the use of it for formation of competition superiority”. The enterprise market position stability is determined by the competitiveness of goods produced and ability to survive in difficult market conditions. The effective work of the enterprise in conditions of competitive market is, if enterprise is competitive. The main goal author sets in this thesis is comparative analysis of Transcom worldwide Latvia and exploration of company’s competitiveness possibilities (and investigation of enterprise competitive advantage). The Bachelor Thesis consists of introduction, four chapters, conclusions, suggestions, list of literature and appendixes. In the Bachelor are reviewed definitions of strategic options, competition and competiveness, is given Transcom worldwide Latvia activities description, made competiveness analysis of Transcom worldwide Latvia and in the process of it is revealed improvement possibilities of competitiveness. The size of the Bachelor 66 pages, 15 pictures. In the source list 19 items, 2 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTranscom worldwide Latvia stratēģiskās iespējas, to izmantošana konkurences pārākuma veidošanāen_US
dc.title.alternativeTranscom worldwide Latvia's strategic options, the use of it for formation of competition superiorityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record